מקררים כללי

מקרר קטן עם מקפיא- פתרון מושלם לכל חדר או חלל אירוח

מקררים למשרד ובית

 הגמישות הגדולה שאנחנו מוצאים היום מתאפשרת הודות לשבירת מוסכמות גם בקניית ציוד מתאים לאירוח בחדרים קטנים או גדולים, ולכן אנו, בחברת לנדרס טרידינגבע”מ, מציעים לכם את המקררים הנוחים והמתאימים ביותר לחשיבה יצירתית שכזאת.

היום אפשר להחזיק מקרר קטן בכל חלל אירוח או חדר או יחידת דיור מבלי שיצטרכו לבנות מטבח ענק או להתפשר על גודל המקרר, ואנחנו מתמחים בלנדרס בהיצע מגוון ומפתיע של מקררים בגדלים שונים לכל מטרה. תתפלאו לדעת מה אפשר להציב בחדר קטן וליהנות משעות של אירוח עם מקרר קטן ומעוצב שעושה את העבודה ומשחרר אתכם מהצורך במקררים גדולים ומסורבלים שאין להם מספיק מקום. היום אירוח נעשה נוח ונעים הרבה יותר כשאפשר לשלוף ממגירת קירור משיועדת בדיוק לכך את בקבוקי הבירה או היין, ולהגיש לאורחים מבלי לטרוח יותר מדי. זוהי המטרה של לנדרס – להקל עליכם לעשות מה שנוח לכם כעת.

אירוח בחללים משתנים אינו חייב להיות מקובע

אירוח הוא כבר מזמן משהו שאנשים יכולים ליהנות ממנו שלא בצורה רשמית ובכל מקום. אתם יכולים לגור בקרוואן או באוטובוס שהסבתם למגורים, או ביחידת דיור או באוהל, וכל מה שצריך כדי ליהנות מיחידת קירור קטנה וקומפקטית הוא חיבור למקור כוח בלבד. המקררים הקטנים של לנדרס מעוצבים בדיוק למטרות הגמישות והמגוונות של אנשים, ואינם כובלים אותם למקומות גדולים ולסרבול של החזקת מקררים גדולים. אורח חיים דינמי ונהנתני מחייב גם התאמה של הציוד והמתקנים שנלווים אליו ומאפשרים אותו. זה לא מקרי שאנחנו מזכירים את החופש בבחירת סגנון חיים, משום שידוע לנו שהרבה יותר אנשים מרשים לעצמם לחיות אחרת ובמקומות שאינם סטנדרטיים. זה מתיר להם גם יותר חופש בחירה במה שהם צריכים באמת בחיים. משום כך אנחנו מוצאים הרבה יותר ביקוש למקררים ולציוד חשמלי שאפשר להשיג בגדלים שונים ויתאים למגבלות של שטח ותנאים.

לנוע בדרכים או לארח בשטח

אין אחד שלא זקוק למקרר בארץ חמה כמו שלנו ואם אתם מאלה שאוהבים לטייל אתם מכירים בוודאי את המקררים הקטנים בתצורה של מגירה או של תאים קטנים בנפח של עד 20 ליטר, שמתלווים לכל הרפתקה כזאת. אנחנו משווקים מקררים כאלה שעונים על הצרכים המשתנים של אנשים רבים, ויכולים לספק גם מקררים גדולים ומסחריים וגם מקררי תצוגה לאירוח בכל מקום, וגם מקררים קטנים ומעוצבים שמתאימים להצבה בכל מקום ובכל תנאי שטח. אפשר להניח אותם על הרצפה או האדמה, על רצפת הרכב או חלל האירוח, בגן אירועים או בחאן אירוח במדבר, בקרוואן או במשרד או בבית כפרי עם יחידות דיור שלא צריך בהן יותר מדי. המקררים שלנו עונים על כל הגדרה של איכות בתפעול ובתחזוקה, ומשמשים אנשים למטרות שונות. יש מי שזקוק להם רק כדי להחזיק שתייה ומעט מזון ויש מי שמחזיק בהם כל מה שמשפחה קטנה צריכה. זה היופי בתצורות השונות ובדגמים האיכותיים של לנדרס, שעונים גם על ההתאמה לאיכות החיים ולא רק למטרות שימושיות.

תא הקפאה לכל מטרה

תאי הקפאה יכולים להיות בכל גודל שהוא ובלבד שיאפשרו לשלוט בטמפרטורה שלהם ויספקו את המינימום הדרוש לצורך שמירה נאותה על המזון. במקררים הקטנים שאנחנו מוצאים בכל מקום בארץ, בין אם אלה מקררים קטנים ביחידות דיור ובין אם אלה מקררים בקרוואנים ובחללי אירוח, כל מקרר בכל דגם שמכיל גם תא הקפאה מבטיח קירור נאות ושמירה על המזון. זהו היתרון הגדול ביותר של מקרר כזה בכל מקום, שתוכלו להצטייד גם במזון להקפאה ויהיה אפילו מקום להחזיק קוביות קרח לשתייה מרעננת לאירוע כלשהו. אתם יכולים להשתמש במקררים הקטנים עם תאים מינימליים, או מקררים שיש בהם מקפיא גדול בצורת מגירה או עם דלת פתיחה. האפשרויות השונות שמוצעות היום, של מקררים מעוצבים ומגוונים לפי העדפות, נעות ממקררים שמספיקים למשפחות ועד מקררים שמיועדים לאירוח במספרים גדולים או קטנים. ההקפאה מאפשרת לכם להיות יותר מגוונים בכיבוד שתציעו ותפשיר בזמן כדי שתוכלו לחמם ולהגיש.

מקררים לחצר ולגינה

המקררים הנוחים ביותר לאירוח עם תא הקפאה מיוצרים בעיקר למטרות של אירועים ואירוח משפחה וחברים גם בחצר ובגינה. למי שטורח לבנות לעצמו מטבח בחוץ, כפי שנהוג בבתים רבים, אפשר להציע מקררים מיוחדים עם תאי הקפאה גדולים, כדי לשמור על הבשר ושאר מצרכי המזון שנחוצים לבישול בחוץ זוהי הקלה גדולה לדעת שיש מקררים שאפשר להעמיד בחוץ מבלי שייפגעו מהחום הגדול שמאפיין את האקלים כאן, ועדיין ישמרו על המזון ברמת קירור נאותה. צריך להציב מקרר איכותי באמת שיכול לעמוד במשימה בהצלחה מבלי שהטמפרטורה של ההקפאה תיפגע, ואת זה יכולים לעשות רק מקררים שנבנו במיוחד למטרה כזאת. אלה מקררי אירוח שונים שמתאימים לגדלים שונים של קהל ומצליחים לעמוד במשימה של הקפאה וקירור מצרכי מזון רבים לאורך זמן. מומלץ לא להתפשר על הדגם ועל המותג, כי ההיגיינה של המזון חשובה.

בחירת מקרר אירוח נכון

את המקרר הטוב ביותר מוצאים אצל מי שמציע שירות ודגמים מגוונים שמהם תוכלו לבחור. בלנדרס מתמחים במקררים לאירוח ולכן יודעים בדיוק על מה לשים דגש ומה חשוב להקפיד עליו כשקונים מקרר כזה. אפשר למצוא בקולקציה מקררים בעיצובים שונים, כך שייראו גם טוב ולא רק יתפקדו כמו שצריך, ולכן מומלץ לשאול את המומחים שלנו בדיוק מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים מקרר כזה. מלבד דירוג אנרגטי חסכוני רצוי לבדוק כמה שנות אחריות מוצעות לכם והאם המקרר מתאים למקום שייעדתם לו ואפשר לפתוח ולהשתמש בו בקלות. החלוקה הפנימית חשובה לא פחות ואתם אמורים לדעת מה הכי חשוב לכם במקרר כשאתם מארחים ולפי זה לבחור את הדגם שמספק לכם מענה לצורכי האירוח שלכם.