מקררים כללי

מקרר מגירות למטבח מודרני בחוץ או בפנים

מקרר משרדי

אם אתם מחפשים מקרר מגירות מודרני לתוך הבית או לחוץ הגעתם אל המקום הנכון. אנחנו ב”לנדרס” נשמח לסייע לכם ולתת לכם מגוון רחב של אפשרויות באיכות הגבוהה ביותר! אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר…

עולם המקררים עבר שינויים גדולים בשנים האחרונות, כאשר חלק מהשינויים באים לידי ביטוי בצורת החלוקה של המקררים. כיום, מקרר מגירות, מהווה טרנד חם בעולם המקררים – וזאת, מהסיבה הפשוטה שהוא טומן בחובו תועלות רבות ובראש ובראשונה, הוא מציע נוחות גדולה עבור המשמשים בו. מי שעדיין מתלבט בין המקרר הרגיל לבין מקרר מגירות, חשוב שיערוך בשלבים הראשוניים היכרות מעמיקה עם היתרונות אשר מאפיינים את אותם מקררי מגירות ובין היתר:

חלוקה מסודרת – במקררי מגירות קיימת הפרדה ברורה בין מגירה למגירה. כאשר המקררים מוצבים במטבחים מודרניים, ניתן להפריד לדוגמא, את הגבינות, מהפירות והירקות וכמובן, מהמאכלים היבשים. בצורה כזאת, ניתן ליהנות גם מגישה קלה ונוחה יותר לכל אחד מסוגי המאכלים וגם ליצור הפרדת של ריחות. כמובן, שאם המקרר מותקן בדירת שותפים, ניתן ליצור גם הפרדה בין התכולה של כל אחד מהדיירים.

התאמה לצרכים ולדרישות – מקררי מגירות טומנים בחובם מספר תתי סוגים של מקררים, אשר נבדלים אלו מאלו בנפח המקרר, בכמות המגירות וכמובן, בשאלה אם יש גם יחידת הקפאה או שאין צורך בה. כך שכל אחד יכול לבחור מתוך היצע האפשרויות את המקרר המושלם בעבורו.

גישה נוחה – כל מה שצריך לעשות בכדי להוציא את המאכל המבוקש מהמקרר, זה פשוט לפתוח את המגירה הנכונה, מה שמאפשר גישה נוחה ופשוטה לכל התכולה של המקרר (וזה נכון, גם לגבי מקררים העמוסים בכל טוב).

ניקיון ותחזוקה – הקפדה על הניקיון והתחזוקה של מקרר מגירות תהיה הרבה יותר פשוטה. כל מה שצריך זה לשלוף בכל פעם מגירה אחרת ולנקות אותה, מה שיאפשר ליהנות ממקרר נקי ולהימנע ממצבים בהם, בהם מוצאים ירקות רקובים באיזו פינה נידחת שלא ניתן להגיע אליה באותו המקרר.

כאמור, יותר ויותר אנשים נחשפים בשנים האחרונות, ליתרונות של מקררי מגירות ובוחרים ליהנות מעם ולרכוש מקררים מהסוג הזה, כאלמנט אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהמטבח המודרני.

היכרות עם האפשרויות השונות

מכיוון שהביקוש לאותם מקררי מגירות נמצא במגמת עלייה, כך גם ההיצע וכיום, כל מי שיחפש אחר מקררי מגירות, עתיד לגלות מגוון רחב של סוגים כאשר ההבדלים ביניהם יבואו לידי ביטוי בפרמטרים כמו: גודל המקרר, מידת התאמתו לדרישות הפרטניות (לדוגמא, יש כאלו אשר יחפשו מקרר למטבח ויש כאלו אשר יבקשו למקם אותו בחצר או בגינה), מחיר המקרר – טווח המחירים של מקררי מגירות הינו רחב, כך שגם לגובה התקציב אשר יוקצה למטרה יש לא מעט השפעה. גודל המקרר – למידות המקרר, יש לעיתים חשיבות גבוהה, מכיוון שדבר זה יכול להעיד על התאמתו למיקום אשר הוקצה בעבורו. חומר הגלם ממנו עשוי המקרר – חשוב לוודא שמדובר בחומר גלם איכותי ועמיד, כאשר, אם המקרר מיועד לגינה או לשטח פתוח אחר, יש לבדוק את עמידות החומר בפני נזקי מזג אוויר פוטנציאליים. יש מקררי מגירות, אשר מגיעים עם מקפיא ויש כאלו אשר מגיעים ללא מקפיא – הבחירה תהיה תלויה בדרישות של הצרכנים, כאשר יש כאלו אשר יעדיפו לרכוש מקרר בנפרד ומקפיא בנפרד. בסופו של דבר, היכרות עם כל האפשרויות המוצעות בתחום, תאפשר לבחור בסופו של דבר את המקרר האופטימאלי, כזה אשר יענה בצורה המיטבית על הדרישות והצרכים של הרוכשים.

הבנת מלוא הדרישות והצרכים

בכדי לבחור מקרר מגירות למטבח מודרני, בחוץ או בפנים, חשוב להבין לעומק את הדרישות והצרכים. כך לדוגמא, אם המקרר אמור לשרת משפחה עם ילדים, כדאי לבחור מקרר בגודל ובנפח המתאים. לעומת זאת, אם מדובר במקרר אשר אמור להוות כמקרר נוסף בבית, כמו מקרר לגינה, אולי הצורך יהיה במקרר קטן יותר. מעבר לכך, כדאי לחשוב מה אתם מעוניינים לאחסן במקרר ובהתאם לחשוב מהו אופן החלוקה האופטימאלי – כמה מגירות יהיו באותו המקרר. מעבר לכך, כדאי לקחת בחשבון שיקולים תקציביים וכמובן, למדוד את גודל השטח אשר מוקצה עבור אותו המקרר וכיוצא בזה. ככל שהדרישות והצרכים יובנו בצורה מעמיקה ומקיפה יותר כך יעלו הסיכויים למצוא בסופו של דבר מקרר מגירות אשר יענה בצורה האופטימאלית על הדרישות וישרת את המשתמשים בו נאמנה, לאורך תקופת זמן ארוכה.

עיצוב מרשים

מקרר מגירות, מתאפיין לא רק בנוחות ולא רק במגוון רחב של יתרונות פונקציונאליים, בהשוואה למקררים הסטנדרטיים הרגלים, הוא גם מתאפיין בעיצוב חדשני ועכשווי ולכן, יכול להשתלב בצורה הרמונית במטבחים מודרניים – וזה נכון גם למטבחים פרטיים בתוך בתים או דירות וגם למטבחי חוץ הממוקמים בגינות או בחצרות. מכיוון שהמקרר מהווה את אחד מהאלמנטים המרכזיים במטבח ומכיוון שיש לו השפעה רבה על עיצוב המטבח, העובדה שמקררי מגירות מגיעים במגוון עיצובים מרשימים ועכשוויים, הופכים אותם לאטרקטיביים אף יותר. כמובן, שכדאי להתרשם מכל העיצובים המוצעים ולבחור בסופו של דבר את המקרר אשר יענה בצורה הטובה ביותר על הטעם האישי וכמובן, ישתלב בצורה הרמונית עם הסגנון העיצובי אשר נבחר עבור אותו המטבח.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הרבים של מקררי מגירות, בשלב הראשון, אספו את כל המידע הרלוונטי והכירו את כל האפשרויות. בשלב הבא, עשו חושבים לגבי מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותם המקררים ובשלב הבא, תבצע את הבחירה הטובה ביותר מתוך ההיצע – כמובן, במידת הצורך, תוכלו לקבל ייעוץ מקדים של יועץ מקצועי מטעם החברה ממנה יירכשו המקררים, מה שיאפשר לקבל את התמונה המלאה לגבי האפשרויות הרלוונטיות ולבצע את הבחירה הטובה ביותר עבור המטרה.