מקררים כללי

מקרר קטן לכל מטרה ולכל חלל

מקרר למשרד ולבית

מקררים קטנים יכולים לשמש למגוון מטרות וצרכים. אם אתם צריכים אחד כזה או יותר, אנחנו ב”לנדרס” נשמח לייעץ לכם כדי שתעשו את הבחירה הנכונה. צרו איתנו קשר וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

ישנם לא מעט מקרים בהם יעלה צורך במקרר קטן, כאשר בין המטרות הנפוצות בגינן יעלה הצורך במקרר שכזה:

מקרר לדירת יחיד – סטודנטים וצעירים רבים, בוחרים להתגורר ביחידות דיור או בדירת חדר קטנה. בדירות מהסוג הזה יש מטבחון קטן בגודלו, כך שאין באמת מקום למקרר גדול. במקרים רבים, גם הצורך של אותו אדם יהיה במקרר קטן בלבד – כך שאם הוא מבצע את הרכישה מטעמו, הוא גם יוכל לחסוך כסף בהוצאות עבור המקרר.

מקרר לצימר/ חדרי מלון – בעלי צימרים, חדרי אירוח ובתי מלון, ירצו לאפשר למתארחים, ליהנות מאפשרות לקרר שתייה, חטיפים ומעדנים. כמובן, שגם מבחינת גודל השטח אשר יוקצה עבור המקרר וגם מבחינת הצרכים והדרישות של המזמינים, מקרר קטן, יהיה זה שיספק את המענה על הצרכים והדרישות.

מקרר נוסף לבית  – ישנם מקרים בהם מקרר גדול אחד לא יספיק ולכן, יהיה צורך במקרר נוסף – אותו יהיה ניתן למקם במרפסת או אפילו בחדר של אחד הילדים. במקרים רבים, הצורך במקרים הללו, יהיה למקרר קטן בלבד.

מקרר ייעודי לשתייה – יש כאלו שאוהבים להפריד בין האוכל לשתייה, כאשר, המקרר הגדול במטבח, יהיה מיועד לאוכל ואם יבקשו גם ליהנות ממקרר קטן, לצורך אחסון של שתייה: משקאות קלים, בירות וסוגים אחרים של משקאות מסוגים שונים.

מקרר לחנויות/ עסקיםמקרר קטן לעסק יכול להוות גם כפתרון המושלם עבור חנויות, בתי עסק מסוגים שונים ועוד.. מקרר זה יאפשר לאחסן מעדנים, גבינות, שתייה וכיוצא בזה.

כאמור, יש לא מעט סיבות בגינן יכול לעלות הצורך ברכישת מקרר קטן וכאן, חשוב לציין, שגם המידות של מקררים המוגדרים כקטנים יכולות להשתנות, לכן, בטרם בחירת מקרר קטן לכל מטרה, חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יבטיחו את הבחירה הטובה ביותר מתוך ההיצע.

איך לבחור מקרר קטן?

ישנם מספר פרמטרים אשר יאפשרו לבצע בחירה במקרר קטן, אשר יענה על מלוא הדרישות והצרכים ממנו, בין אותם הפרמטרים:

  • מידות – המידות של מקרר קטן יכולות להשתנות ומכיוון, שלמידות יכולה להיות השפעה רבה על הבחירה – בעיקר, במקרים בהם השטח אשר יוקצה למקרר יהיה קטן, חשוב לשים דגש על הנושא הזה בעת הבחירה.
  • מחיר – טווח המחירים של מקררים קטנים הינו רחב, כאשר לתקציב אשר יוקצה למטרה תהיה השפעה על הבחירה. כדאי לתכנן את התקציב בקפידה, לאחר איסוף נתונים לגבי המחירים של מקררים קטנים.
  • מותג – יש לא מעט מותגים, אשר עומדים מאחורי מקררים, חלקם נחשבים לבעלי שם ומוניטין וחלקם פחות מוכרים (יש לקחת בחשבון שהעובדה שהם לא מוכרים, לא תמיד תעיד על טיב המוצרים שלהם). מכיוון שלעיתים, המותג יכול להעיד על איכות המקרר, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך הבחירה – כמובן, בהתאם לשיקולים האישיים, יש כאלו שיעדיפו  לשלם מחיר נמוך גם אם הוא יבוא על חשבון האיכות.
  • עיצוב – מקררים קטנים יכולים להגיע במגוון רחב של עיצובים וגוונים, מכיוון שגם למקרר קטן תהיה השפעה על נראות החלל בו הוא ימוקם, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך הבחירה של אותו מקרר קטן.
  • תכונות – כמובן, שגם לתכונות המקרר, תהיה השפעה על הבחירה – תכונות אלו יכולות להעיד על כמה אותו מקרר קטן יענה על הציפיות ממנו ועל המטרות עבורן הוא מיועד. לכן, בהליך בחירת מקרר קטן, כדאי להתמקד על מפרט התכונות ולבצע את הבחירה, תוך התבססות גם על נתונים אלו.

בחירת מקרר קטן היא לא בחירה של מה בכך, לכן, בכדי לקבל את ההחלטה המיטבית, ההמלצה תהיה במקרים רבים להקפיד ולקבל ייעוץ מקצועי מטעם נציג של אותה חנות או חברה, אשר תספק את אותם מקררים קטנים המבוקשים – מה שיכול להבטיח את הבחירה הטובה והמתאימה ביותר מתוך ההיצע הרחב של האפשרויות הרלוונטיות.

שביעות רצון מלאה

אז זה אומנם נכון שמקרר קטן יהיה כרוך ברוב המקרים, בהוצאה כספית נמוכה יותר, בהשוואה לזו אשר טמונה בהליך של רכישת מקרר גדול. יחד עם זאת, אין שום סיבה להתפשר על פחות מהמוצר הטוב ביותר אותו ניתן לקבל (כיום, ניתן ליהנות מאיכות גבוהה במחירים שהינו יחסית נמוך). לכן, מומלץ לערוך בירורים מקדימים, מקיפים ככל שניתן, במטרה, להבין לעומק את התכונות של המקרר, את איכותו ואת טיבו ובסופו של דבר לבחור במקרר קטן, אשר יכול לשרת את המשתמשים בו נאמנה לאורך תקופת זמן ארוכה ולענות על שביעות רצונכם המלאה.

מהיכן להזמין את המקרר?

בכדי להבטיח את רכישת המקרר הקטן האופטימאלי, כדאי לבחור בקפידה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה. יש לבדוק שמדובר בחברה אמינה, אשר מציעה מגוון רחב של מקררים קטנים לבחירה – מה שיאפשר לבחור מתוך ההיצע את המקרר האופטימאלי עבור המטרה. מעבר לאיכות המוצר, כדאי לשים דגש גם על טיב השירות אשר מוצע על ידי החברה – כדאי לבדוק שמדובר בחברה אמינה, אשר מקפידה לעבוד עם מותגים בעלי שם בעולם המותגים. מכיוון שגם למחיר המקרר תהיה השפעה על הבחירה – בעיקר, כאשר הצורך הוא במספר רב של מקררים קטנים (כמו במקרה של צימרים או בתי מלון), מומלץ לערוך סקר שוק מקדים ולוודא שהחברה הנבחרת, אכן מציעה את אותו מקרר קטן במחיר שהינו הוגן ותואם את מחירי השוק. קבלת ההחלטות הנכונות, תאפשר ליהנות בסופו של דבר, ממקרר קטן איכותי, אשר ישרת את המשתמשים נאמנה לאורך תקופת זמן ארוכה.