מקררים כללי

מקרר קטן לחדרי אירוח – המדריך המלא

מקרר למשרד ולבית

 אנשים שבוחרים להשתמש במקררים קטנים יודעים לקנות אותם רק במקום שמבטיח איכות וטכנולוגיה מתקדמת גם בגודל הקומפקטי הזה, וזוהי לנדרס טרידינג בע”מ. החברה שלנו מתמחה במכירה ישירה ללקוחות עסקיים ופרטיים את המקררים הקטנים המשוכללים והאסתטיים ביותר, שעונים על כל הצרכים שלהם במדויק.

אנחנו יודעים להתאים לכם מקרר מעולה שישמש אתכם או לפרסום וקידום מכירות, במחירים מעולים מהיבואן לצרכן ישירות. זה מבטיח לכם כתובת ברורה לכל שאלה ובעיה, וזה מאפשר לכם למצוא את המוצרים הטובים ביותר בתחום זה, שלא תמצאו באף מקום אחר.

ההתאמה המושלמת של מקרר קטן לחדרי אירוח

חדרי אירוח הם ענף בפני עצמו בכל העולם ואנחנו שמחים לראות כיצד התפתח פה גם לדירות מושכרות וגם לצימרים ווילות נופש ברחבי הארץ. צריך לדעת איך לבחור מקרר כזה נכון, ולמה יש לשים לב כשבוחרים אותו. אנחנו כל כך מאמינים במקררים הקטנים שלנו שאנחנו שמחים לחלוק אתכם את הסודות הקטנים שעושים אותם מושלמים לחדרי אירוח.ראשית, יש לדעת כי כאשר בוחרים במקרר קטן זה אומר שמגבילים מראש את האורחים לצריכה מסוימת של מזון, ומכיוון שכך יש להשלים להם לפעמים את הצורך במקרר נוסף גם ליינות, אם כי זוהי באמת בחירה שלכם כאשר אתם מרהטים את החדר שאתם מציעים להשכרה. מקרר קטן צריך להתאים למטרות שלכם כבעלי חדרי האירוח והאם אתם מתכוונים להרשות להם לבשל בחדר או לעודד אותם להזמין מהמסעדה שלכם אוכל. האם יש בעלי עסקי מזון בסביבה שיעדיפו לשתף אתכם פעולה וירצו שיזמינו מהם? המקרר עשוי לעודד אותם להביא אתם מצרכי מזון ולבשל לבד, אם אתם בונים שם מטבחון שיש בו לפחות מיקרוגל וטוסטר אובן וכיריים. המקרר, אם כך, יבהיר מהן הכוונות שלכם כבעלי יחידת הנופש.

תכננו את מטרות החדר לאירוח לפני רכישת המקרר

את מי אתם מארחים בחדר שאתם מציעים? זה חשוב מאוד לא רק לבחירת גודל המקרר כי אם גם לבחירת הדגם שאתם רוצים. אם מדובר בחדר אירוח ליחידים ולזוגות הרי שמקרר קטן עם מקפיא קטן יספיק להם ואם מדובר בחדר שיארח משפחות הרי שמקרר קטן עשוי שלא להספיק, או שתצטרכו לבחור במקרר מדגם שיספיק לאחסון מזון בקירור שיספיק למשפחה. זה חיוני מאוד משום שאם אתם מארחים לסופי שבוע הרי שהמקרר צריך להיות גדול מספיק ולכן יהיו בו מדפים, מגירות וגם תא הקפאה קטן. זה תמיד חשוב לבחור דגם רב שימושי כזה, כדי שלא יהיה מקרר סמלי בלבד. יש מקררים שאכן מתאימים לאירוח לצורך מזון ולא רק לאחסון כמה מוצרכים מעטים. חשבו על משפחה שמתארחת בחדר ולפי זה תדעו אם הייתם מסתפקים בדגם מסוים, או שנחוץ לכם דגם שישפיע גם על דפוס האירוח.

לא תמיד צריך תא הקפאה

במקררים קטנים רבים אין תא הקפאה, או שההקפאה חלשה יחסית והיא לא מיועדת לתקופה ארוכה. רבים מהמקררים לאירוח אכן מיועדים להקפאה קצרת מועד משום שמדובר באנשים שבאים לשם לכמה ימים בלבד ולכן לא צריכים תא הקפאה גדול או חזק במיוחד. צריך לקחת את זה בחשבון כאשר מתכננים קניית מקרר לחדר אירוח, ולהודיע לאורחים מה עומד לרשותם אם אתם מפרטים את התכולה לפני השכרת החדר. הם מתכננים את הבישול וקניית המזון ולכן כדאי שיידעו מה עומד לרשותם בחדר. זה לא אמור לשנות הרבה מהתכניות שלהם, משום שמקרר טוב בכל מקרה מקרר מצוין, במיוחד אם תקנו מיצרן מוביל שהמותג שלו איכותי.

גודל מקרר חשוב

מקררי מיני הם מקררים שיכולים להגיע לגדלים קטנים באמת, כך שזה מאוד תלוי למה אתם צריכים אותם. אם מדובר לחדרים להשכרה קצרת מועד תרצו אולי להסתפק בהם. יש מקררים חמודים וקטנים, אסתטיים ומעוצבים שבוחרים לפי התכולה שלהם, שהיא יכולה לנוע מ-20 ליטר ועד 100 ליטר. הכל לפי בחירה ולפי הנוחות שלכם. אם מדובר באמת בחדר שבו לא מתעכבים הרבה והאכילה והבישול אינם לב החוויה שם, אולי כדאי להסתפק במיני מקרר שמיועדגם לקירור משקה ואולי כמה מנות מזון. יש כמובן גם את המיני בר המפורסם, שבתי מלון רבים החליטו לוותר עליהם משום שאנשים כבר לא מוכנים לשלם את המחיר הזה. בחדרי אירוח בוודאי לא תניחו מוצרים במקרר, אלא אם כן יש לכם אירוח בוטיק שתרצו לפנק בו את האורחים שלכם. במקרה הזה אתם צריכים לחשוב שהמקרר צריך להכיל גם מה שאתם מניחים בו או מוכרים להם, וגם מה שהם מביאים אתם לחופשה.

חלוקה פנימית נוחה

חלוקה פנימית של מקרר היא חשובה מאוד משום שאתם רוצים להתאים אותו לצרכים של נופשים שלכם. אלא אם כן מדובר במלון שמיועד לחובבי שתייה בלבד, רצוי לבחור מקרר שיחקה מקרר ביתי שיש בו גם מדפים וגם דלת שמאפשרת אחסון של בקבוקים. ככל שהמקרר קטן יותר הוא חייב להיות מחולק בצורה חכמה אבל חסכונית ולקחת בחשבון צרכים של כמה שיותר אורחים. יש מקררים קטנים שבהם יש גם מגירה לירקות, וזה נוח מאוד למי שבא להתארח כמה ימים ולבעלי חדרי אירוח שמתקינים מטבחון לנוחות הנופשים.

יש מקום למקרר?

חדרי אירוח הם לא חדרים גדולים בדרך כלל, אלא אם כן הם מעין דירות נופש קטנות ויחידות מאובזרות. שם יש צורך להתאים את המקרר וגודלו למקום הפנוי, וברור שבדרך כלל המקרר הוא בעדיפות לא גבוהה. עם זאת, רצוי למצוא מקום נוח על הקיר או על השיש או על הרצפה, כדי לשים לפחות מקרר קטן כדי לאחסן משקאות משום שמדובר בכך זאת בחופשה ואירוח, ואנשים ירצו ליהנות ממשקה צונן ומרענן בכל עונה.