מקררים כללי

מקרר עם דלת שקופה לעסק שלך– סוד ההצלחה במכירות

מקררי תצוגה מסחריים

בתקופה שבה כל מה שאנחנו מציגים לראווה בעסק שלנו קובע עד כמה אנחנו יכולים למכור, חברת לנדרס טרידינגבע”מ מספקת מקררים שונים לבתי עסק ולאנשים פרטיים שיודעים שמותג שלה הוא מותג אמין, איכותי ויעיל. כחברה ותיקה שיש לה מסורת של שירות ושל אספקה ישירה ללקוחות ללא פערי התיווך שמייקרים מוצרים, אנחנו מספקים מוצרים נחשבים במחיר נוח.

אנחנו יודעים בדיוק מה חשוב לכם, ולכן לא רק אסתטיקה אלא גם טכנולוגיה ותחכום חשובים ללנדרס. המקררים שלנו מספקים את כל מה שרציתם מציוד כזה לעסק שלכם – נראות, ייצוגיות, יעילות ואמינות טכנולוגית.הקשר נשמר גם אחר כך בשירות לקוחות ותיקונים קשוב ואכפתי, כך שאתם קונים לנדרס לכל החיים.

שיווק דרך מקרר

יש לא מעט בתי עסק לממכר מזון שמתקשים עדיין להבין את החשיבות של מקרר שקוף בימינו להיקף המכירות. להלן ננסה להבהיר אחת ולתמיד למה יש הבדל בין מקררים אטומים לבין מקררים שקופים וכיצד זה מגביר מכירות ולא מרתיע לקוחות. אנחנו קונים בעזרת כל החושים שלנו והיום זה חשוב במיוחד. אפשר לומר שבתי עסק שמזמינים מקררים שקופים להצגת המזון של בית עסק כזה,מכירים את אפקט השקיפות ועד כמה המקררים שלהם עוזרים ללקוחות “לאכול בעיניים” בהנאה. זה בדיוק מה שכל בעל עסק כזה רוצה, שאנשים יתלהבו מהמוצרים שלו לפני שטועמים אותם. מקרר אסתטי ומשוכלל שמתוחזק כהלכה מושך אנשים לבדוק מה יש בתוכו, והפיתויים הטעימים שבתוכו יגיעו לקופה יותר בקלות.

למה השקיפות חשובה?

שקיפות היא הרבה יותר מאשר מונח, היא סוד השיווק הבטוח בעצמו שיודע היטב מהי החוזקה של המוצרים של העסק שלכם. זהו תפקידנו לעזור לכם להציג בצורה נאותה בדיוק מה שאנשים מחפשים כשהם באים לעסק מזון ורוצים לדעת מה מציעים להם. פעם, זה היה משמעותי פחות משום שאנשים ראו במזון צורך קיומי מעוצב פחות. היום, תכניות השפים ותחרויות הבישול הופכות את כולנו לחובבי בישול וגורמה ולכן כל מה שיראו לנו בעסק כזה יקנה אותנו מיד. כשאנחנו באים למקום כמו בית קפה או קונדיטוריה או אפילו מעדניה, אנחנו מיד מחפשים בעיניים את המוצרים שמבטיחים לנו. אנחנו מחפשים מקרר גבינות, מקרר של משקאות ויין, מקרר של קינוחים יפהפיים ומגרים, מקרר שקוף שיש בו מזון שמסודר בצורה אסתטית עוד לפני שאנחנו בכלל יודעים מה יש שם. אפילו קופסאות ואריזות מזון סגורות אבל מעוצבות היטב של מוצרי מזון כאלה יצליחו למכור במקרר בעל דלת שקופה, משום שהאריזות מעוצבות מלכתחילה לפתות קונים בדרך נעימה ומכובדת.

שיווק מוצלח שווה שקיפות במקרר

שקיפות היא גם חיסכון בזמן יקר שאינו מבוזבז על חקירות של המוכרים שלא תמיד פנויים לענות על שאלות קונים. בתקופה שהשיווק הנכון בה לוכד את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי רק לכמה שניות. אנחנו רוצים לדעת אם המקום הזה שווה שנישאר בו ונקנה מה שיש לכם להציע. מקרר שקוף הוא מקרר שמשווק אתכם מיד. זה בדיוק כמו אתר אינטרנט שמושך גולשים ואם לא תופסים את תשומת הלב של הגולשים מיד ומשאירים אותם באתר, מאבדים לקוחות.מקרר שנראה טוב, שמתפקד טוב, שיש בו מוצרים שמסודרים יפה והם גם אסתטיים למראה הוא מקרר שיש לו יותר ביקוש והתעניינות של לקוחות. שקיפות היא גם אמצעי השיווק הטוב ביותר אם אתם יודעים להניח את המוצרים וללכוד את עין הלקוחות בצורה מעניינת. המקררים יכולים להיות מקררי דלת אחת או שתיים, מקררי תצוגה ודלפק, והשקיפות הבוהקת ישמשו סוכני המכירות הטובים ביותר שלכם ומיד.

היגיינה וסדר

אחת הסיבות שגורמות לעסקי מזון לחשוש ממקררים עם דלת שקופה היא החשש שלהם מפני תצוגה לא נאותה, מלכלוך ומבלגאן במקרר. אין לזה שום סיבה משום שאנחנו יודעים היטב שכאשר יש לנו דלתות אטומות אנחנו מתפתים דווקא להזניח את הסדר והניקיון ולהקדיש את הזמן לנושאים אחרים. דלתות שקופות מחייבות אותנו להקדיש את הזמן המתאים לסדר פעולות נכון בעסק המזון, מה שמשרת אותנו לטווח הארוך בכלל. מקרר כזה מחייב תחזוקה נאותה וניקיון קבוע, מה שמגביר את ההיגיינה והלקוחות מרוצים.תצוגה ברורה של כל מה שיש במקרר

יצירתיות שהיא חלק מעיצוב הפנים

אתגרי העיצוב שעומדים בפנינו היום מחייבים אותנו להמציא כל הזמן מחדש כל מה שמונח בעסק, וכאשר יש מקרר שקוף הוא מאפשר לנו הרבה יותר הזדמנויות יצירתיות. אנחנו יכולים לסדר את הגבינות והיינות בצורה מעניינת, להציג לראווה בגאווה את המוצרים החדשים והנחשקים שהצלחנו לייבא או לייצא, לחשוב על עוגות ומאפים מעניינים ומפתיעים שיצליחו להדהים את הלקוחות שלנו בכל פעם מחדש, ואפילו לנצל זאת כדי לדחוף קדימה מוצרים שיותר חשוב לנו למכור. זהו היתרון המובנה של מקרר כזה, שהוא משמש אותנו כמכשיר שיווק יעיל מאוד בכל יום, מקרר שיכול לענות על הצורך היצירתי הוא מקרר רטרו.

שיווק במדיה החברתית מתחילה באסתטיקה מעניינת

עסקי מזון רבים גילו את היתרונות של שיווק במדיה החברתית שבה יש להעלות סרטונים או תמונות יפות. מקרר שקוף מאפשר לנו להפוך זאת לתחביב מעניין – איך לסדר את המקרר היום כדי שנוכל לצלם אותו ולהעלות לאינסטגרם או לפינטרסט? מה יגידו בפייסבוק או בטוויטר כאשר נשווק את היינות המובחרים שלנו בעזרת תמונות מהמקרר המשוכלל והשקוף שלנו, או כאשר נצלם לקוחות ניגשים למקרר כזה ובוחרים את המאכל האהוב עליהם בקלות? חשבו על ההזדמנות לגרות את החושים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וצרו את הבאזז ואת השיח במדיה החברתית בעזרת המקרר שלכם, מקרר שמציג רק מוצרים שכדאי לקנות ופשוט קורא להם לבוא. זוהי הדרך הנכונה לשווק בעזרת יצירתיות ומקרר שקוף מוצלח.