מקררי תצוגה \ ויטרינה, מקררים כללי

מקררי תצוגה לעוגות

מקררי תצוגה לעוגות עבור פרטיים ועסקים

מקררי תצוגה לעוגות הם מקררים שקופים המאפשרים לאורחי המסעדה, הקונדיטוריה או בית הקפה, להתרשם ממבחר העוגות שמוגשות במקום.

ישנו מגוון רחב ביותר של מקררי תצוגה עבור עוגות. בחלקם רק דלת המקרר שקופה אך ברובם כל המקרר כולו שקוף. ישנם מקררים עומדים, ישנם מקררים שוכבים וכן ישנם מקררים המצוידים במערכת מגשים מסתובבת. המשותף לכל סוגי המקררים השונים הוא כמובן אלמנט השקיפות. במאמר זה נפרט אודות היתרונות המרכזיים של מקררי תצוגה לעוגות.

מקררי תצוגה לעוגותהגדלת המכירות

על מנת שנוכל להסביר לכם באופן המוצלח והפשוט ביותר מדוע מקררי תצוגה לעוגות בדרך כלל גורמים לגידול במכירות, ברצוננו לערוך תרגיל מחשבתי קטן. ובכן, נסו לדמיין באיזה משני בתי הקפה הבאים יהיה לכם חשק רב יותר להזמין עוגה: בבית קפה שבו יגישו לכם תפריט קינוחים בלבד, או בבית קפה שבו תוכלו להתרשם במו עיניכם מהעוגות המוגשות במקום. אנחנו מאמינים שהתשובה כבר ברורה מאליה.

בדיוק כפי שבכל פיצוציה או קיוסק ניתן למצוא מקרר שתייה בעל דלת זכוכית שקופה שמטרתו ליצור עניין וחשק בעוברי האורח ובלקוחות שנכנסו למקום באקראי, כך בדיוק כאשר אנו יכולים לראות את העוגה, באופן אוטומטי מתחשק לנו לאכול אותה. קחו זאת לתשומת לבכם.

מסר של שקיפות

מעבר לכך שבאמצעות מקרר תצוגה באפשרותכם להצית עניין ולגרות את הלקוחות שלכם, הרי שבאמצעות מקררי תצוגה שקופים באפשרותכם להעביר ללקוחות שלכם מסר שלא משתמע לשתי פנים לפיו פשוט אין לכם מה להסתיר מהם. כיום לקוחות רבים מודעים לכך שבמקומות רבים לא מגישים עוגות איכותיות וכי תנאי האחסון של מוצרי המזון השונים רחוקים מלהיות נאותים.
באמצעות מקרר תצוגה לעוגות ניתן להסיר כל ספק מלב הלקוח ולהבהיר באופן ברור וחד כי אתם דואגים לתנאי האחסון והקירור הנאותים ביותר שישנם וכי אתם לא מתביישים בסחורה שלכם. למעשה ההפך הוא הנכון – אתם מתגאים במוצרים שלכם ובתוצרי המטבח ולכן אתם מציגים אותם לראווה.

אזורי אקלים מופרדים

לפני שרוכשים מקרר עוגות לעסקים חשוב להכין שיעורי בית ולהכיר את האפשרויות השונות הפתוחות בפניכם. כך לדוגמה, ישנם מקררי עוגות לעסקים המאפשרים לכם ליצור שני אזורי קירור נפרדים באמצעות שיטת האוויר המאולץ. טכנולוגיה זו מאפשרת ליצור אזור תחתון שבו הטמפרטורה היא ארבע מעלות צלזיוס ואזור עליון שבו הטמפרטורה עומדת על שמונה מעלות צלזיוס. כך תוכלו למקם במדפים התחתונים של המקרר עוגות קצפת ועוגות קרם, למשל, ובמדפים העליונים עוגות שמרים לצורך העניין. מובן שאם אתם מתמקדים בסוג אחד בלבד של עוגות, האפשרות הזו אינה רלוונטית עבורכם, אך בכל זאת חשוב לדעת שהיא קיימת.

תמונה שווה אלף מילים

גם המלצר המקצועי ביותר שישנו לא יוכל להתחרות עם תצוגה של מקרר לעוגות. נכון, אתם יכולים להמשיך להחזיק את העוגות במטבח האחורי בחדר הקירור או במקרר הקינוחים והמלצרים שלכם יכולים להמשיך לספר ללקוחות שלכם על עוגת הגבינה העשירה ועל מוס השוקולד הנימוח, אך אין תחליף למראה עיניים. אנחנו מבטיחים לכם שעוד לא נולד המלצר שהצליח להעלות ריר בשפתותיו של לקוח כמו עוגה טרייה ומפתה שניצבת בגאון במקרר תצוגה מבריק ומצוחצח.

התוספת שתופסת

מעבר לכל זה הרי שמקררי תצוגה לעוגות הם מקררים שניחנים בסגנון עיצוב מיוחד, כך שמעבר לזה שמדובר על מכשירים פרקטיים, הרי שבכוחם לתרום לעיצוב המקום, שלא לומר לשדרג את העיצוב ואת האווירה באופן כללי. מקררי התצוגה יוסיפו לכל חלל ניחוח של יוקרה ואיכות. אנחנו מזמינים אתכם להתחדש במקרר תצוגה לעוגות ולהיווכח בעצמכם.

כוח המשיכה של מקררי עוגות

מקרר עוגות לעסקים, שמקרר עוגות שובות עין, פועל כמעין מגנט לעוברי אורח, בדומה למקררי שתייה קרה הפועלים בפיצוציות ובקיוסקים. נסו למשל להיזכר בכל אותן פעמים שישבתם במסעדה והזמנתם קינוח, פשוט כי לא יכולתם לסרב לפרוסה מהעוגה המשגעת שקראה לכם במשך כל הארוחה דרך הוויטרינה השקופה.
אין לנו ספק, ולו הקל שבקלים, שאם ביום אחד כל מקררי העוגות בעולם היו הופכים לאטומים, תוך זמן קצר מאוד נתוני המכירות של כל העוגות באשר הן היו נפגעים בצורה חדה ומשמעותית. לפיכך, כאשר באים לרכוש מקרר עוגות לעסקים, יש להקפיד על כך שהמקרר יהיה במצב טוב ושהחזות שלו תהיה נעימה. בדרך כלל מקררי עוגות לעסקים מגיעים בעיצובים אלגנטיים ואף שמרניים, אך חשוב לוודא שרמת הגימור שלהם גבוהה ושהם מתאימים לעיצוב הכללי של העסק. מקרר במצב תחזוקתי ירוד ובעל חזות לא מושכת, לא יוכל לסייע למכירות גם של העוגות האטרקטיביות ביותר. קחו זאת לתשומת לבכם.

לפרטים נוספים, יעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אלינו: landers.co.il