מקררים כללי, מקררים לחצר

מקרר לחצר – לאוהבי החיים הטובים

יש אנשים המאמינים שאיכות חיים היא מילה גסה. אני ממש, אבל ממש לא אחד מהם. מאז ומעולם אהבתי להתפנק ופחות או יותר מאז שאני זוכר את עצמי חיפשתי את הדברים הקטנים שהופכים את החיים שלנו למוצלחים וטובים יותר.
לפעמים התכונה הזו בעוכריי, אני מודה. כך לדוגמה אני לא יכול לאכול בכול מסעדה שהיא ובטח שלא ללבוש בגדים מכל סוג של בד. חשוב לי תמיד שכל מה שאני בא איתו במגע, יהיה הכי איכותי והכי נעים, כשמן הסתם בדרך כלל אני נאלץ להוציא על האובססיות הקטנות שלי לא מעט כסף גדול.

מקרר קטן לחצר - Landers

נוח יותר, קל יותר, פשוט יותר
בשנים האחרונות אני מקפיד ללקט "פה ושם" כל מיני אלמנטים קטנים שיש בהם כדי לשדרג את איכות חיי. אני מקפיד לבחור אך ורק מוצרים שאני יודע ב-100% שאשתמש בהם. לפעמים מדובר במכשירים יקרים, עליהם אני צריך לשלם בתשלומים, כמו לדוגמה ספת העיסוי המושלמת שלי, אבל לפעמים מדובר בגאדג’טים קטנים וחביבים שעולים גרושים, אבל יוצרים הבדל משמעותי, כמו לדוגמה שלט המולטי ששולט על המזגן, המערכת והטלוויזיה.
המוצר האחרון שרכשתי, שהיווה שדרוג של ממש לאיכות החיים שלי ושהצליח להעלות בכמה סנטימטרים נוספים את רף הפינוק, הוא המקרר שרכשתי לחצר. למזלי, בורכתי בחצר קטנה וחמודה, שנהנית מלא מעט שמש במהלך היום, מה שמאפשר לי להטעין את מצבורי הוויטמיןD שלי מפעם לפעם ולהתמלא בכוחות נפשיים כדי להמשיך את שגרת יומי. חוץ מזה, אני נוהג מדי פעם לעשות בחצר מסיבות קטנות לחברים הקרובים.

מקרר לחצר, איפה היית כל חיי?
מה שתמיד הפריע לי בחצר האינטימית שלי, זה שבכול פעם שהתחשק לי ללגום משהו קר, הייתי צריך להיכנס הביתה. אפילו הייתה תקופה שבה כל פעם שהייתי יוצא עם חברים לכמה שעות לחצר, הייתי מצטייד בצידנית עם קרחומים. אבל בינינו – איפה הפתרון בזה ואיפה החיים הטובים, שכל כך יקרים ללבי? ואז יום אחד, גבי, חבר יקר מהעבודה, שאל אותי איך זה שבחור כמוני, שכל כך אוהב את החיים הטובים, טרם השכיל לרכוש מקרר לחצר.
השבתי לו שמדובר בהוצאה רצינית מדי בשבילי, שלצערי לא אוכל לעמוד בה. גבי צחק ואמר שנראה לו שלא באמת בדקתי את העניין לעומק. האמת היא שהוא צדק. קצת אחרי השיחה שלנו, התחלתי לברר מחירים ונדהמתי לגלות שמדובר במוצר מאוד נגיש. לא חלפו שבועיים והתחדשתי במקרר מעולה, המתאים לחצר שלי כמו כפפה ליד.
במהלך השבוע אני משאיר אותו בחצר, אבל בימי שישי בערב אני מעביר אותו אחר כבוד לחדר השינה, כדי שבבוקר של יום שבת, אוכל להישאר במיטה עד מאוחר, מבלי שאצטרך ללכת למטבח כדי לשתות מים קרים. בקיצור – החיים הטובים, כבר אמרתי?

מקררים קטנים – למי זה מתאים?

אם התחלתם לאחרונה לגלגל בראשכם את המחשבה לרכוש מקרר קטן, אך לא הייתם בטוחים שזה המוצר המתאים ביותר עבורכם, אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון! במאמר שלפניכם נפרט אודות כל אותם אנשים ומצבים עבורם המקררים הקטנים מתאימים כמו כפפה ליד. נסו לבדוק האם אתם מוצאים את עצמכם בין המילים.

מגורי חיילים
מקררים קטנים מתאימים במיוחד לחיילים בשירות סדיר, שצורכי הקירור שלהם מסתכמים לרוב בכמה בקבוקי שתייה ואולי גם כמה חטיפי שוקולד קרירים. כל עוד החיילים רגילים לאכול בחדר האוכל הצבאי, הרי שאין שום סיבה בעולם שיזדקקו למקרר גדול במיוחד. בנוסף לכך, ברוב המקרים אין די מקום במגורי החיילים בשביל למקם מקרר סטנדרטי. הדבר נכון גם בנוגע למגורי סטודנטים כמובן.

רווקים ורווקות
אם אתם גרים לבדכם ובקושי יודעים איך מכינים חביתה, ייתכן מאוד שמקרר גדול אינו הבחירה המוצלחת. שימו לב – לא זו בלבד שמקרר גדול עולה אלפי שקלים יותר ממקרר קטן, אלא שגם תצרוכת החשמל שלו גבוהה יותר באופן משמעותי. עם מקרר קטן ההוצאות החודשיות שלכם יכולות להצטמצם משמעותית. מעבר לכך, יש לציין כי מקרר קטן משדר אווירה של שפע, גם כשמקררים בו כמות קטנה יחסית של מוצרים, שבמקרר גדול תיווצר אווירה של מחסור.

לעסוקים שביניכם
כמעט כל מי שלא נמצא בביתו הרבה במהלך היום יוכל להפיק תועלת מרכישת מקרר קטן. זאת בגלל שמקרר גדול פשוט יעמוד במטבח כאבן שאין לה הופכין. הכוונה היא למשל לאנשי עסקים שמרבים בנסיעות לחו"ל, לאנשי הייטק שמגיעים הביתה בעיקר כדי לישון וכמובן שלכל עובדי מקומות הבילוי שבין כה וכה נוהגים לאכול בעבודה או מחוץ לבית.
לאוהבים להתפנק
גם אם יש לכם כבר מקרר בדירה, אין זה אומר שלא תוכלו ליהנות מהיתרונות של מקרר קטן. למעשה ישנם לא מעט אנשים המחזיקים שני מקררים ואף יותר – מקרר סטנדרטי אחד במטבח ומקרר נוסף בחדר השינה או בחצר, המתפקד על תקן מיני בר חביב. כמו כן, ישנם כאלו המחזיקים במקרר סטנדרטי אחד ובמקרר נוסף הממוקם בסלון, במרפסת או בגינה, בהתאם לצורך.

למתגוררים בדירות קטנות במיוחד
לסיום לא ניתן שלא להזכיר את כל אלו המתגוררים בדירות קטנות במיוחד. בעיקר באזור מרכז הארץ, בדגש על תל אביב, ניתן למצוא כיום לא מעט דירות בשטח שלא עולה על 20 מ"ר. בדירות כאלו לא רק שמגוחך להחזיק מקרר סטנדרטי, אלא שלא אחת פשוט אין די מקום בשבילו. לכן הבחירה המובנת מאליה היא מקרר קטן, יעיל ושקט. מדובר כמובן גם בפתרון נפלא עבור אלו הנוהגים לעבור דירה לעתים קרובות, שכן מקרר קומפקטי מאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף בכול הקשור להוצאות השינוע.