מקררים כללי

מקרר למשרד קטן – פתרון מושלם לחסכון שלא תופס מקום

מקרר למשרד ולבית

מחפשים מקרר קטן למשרד? אל תתפשרו על הטוב ביותר! פנו אל לנדרס. איכות, שירות ואחריות ללא פשרות.

בכל משרד חשוב שיהיה מטבחון עם פינת קפה מאובזרת. המטבחון אמור לתת מענה לכל העובדים במשרד. על פי רוב יהיה זה מטבחון מינימלי בלבד עם מה שצריך לצורך הכנת קפה, אספקה של שתייה קרה כמו גם עוגיות או כיבוד קל אחר.

מה זה כולל בפועל?

זה כולל ציוד של מטבח קטן. ארון קטן, שיש וכמובן כיור וברז. מעבר לכך חובה לצייד את המטבח במקרר קטן על מנת שאפשר יהיה לשמור את החלב בתנאים נאותים כמו גם שאר מצרכי מזון שעשויים להזדמן למשרד. כמו לדוגמא האוכל שהצוות מביא עמו לעבודה, פירות, ירקות וכדומה, תהיה להם האפשרות לאחסן אותם בתנאי קירור מתאימים.

חיסכון שלא תופס מקום

למשרד לא צריך בדרך כלל מקרר גדול. התכולה שאמורה להיות מאוחסנת בו היא לא גדולה ואם מדובר במשרד שאין בה מאוד הרבה עובדים, בהחלט שאפשר יהיה להסתפק במקרר קטן.

מעבר לכך, מקרר קטן הוא גם מוצר חסכוני. אנחנו לא מדברים רק על החיסכון בעת הקנייה הראשונית של המקרר. ברור שמקרר קטן יהיה זול יותר ממקרר גדול. אך החיסכון ממשיך ללוות אתכם גם הלאה בצריכת החשמל של המקרר. מקרר קטן הוא לא בעל דרישות גבוהות והמקרר לא יהיה מורגש כמעט בחשבון החשמל החודשי.

ברור כי המקרר חייב להיות מותאם למספר העובדים, לצרכים שיש במשרד וגם בהתחשב בשעות העבודה של המשרד ולשעות בהם הוא פעיל.

מקרר יד ראשונה או יד שניה?

כאשר מדובר במוצרי חשמל, ישנה נטייה בקרב קהלים מסוימים, לבדוק אפשרויות של מוצרי חשמל מיד שנייה. זאת בגלל ההבדלים הגדולים מבחינת המחירים. העלות של כל מוצר חשמלי הנמכר ביד שנייה יורדת באופן אוטומטי באחוזים גבוהים מאוד. ברור שהפיתוי הוא גדול ועבור אלו שלא ממש בוער להם לרכוש מוצר חדש מהניילונים, מדובר בהזדמנויות פז שהם לא מפספסים בדרך כלל.

אך חשוב לדעת כי כאשר מדובר במקרר ובייחוד אם זהו מקרר קטן, עסקה כזו לא משתלמת. מקרר הוא מוצר שעשוי לסבול מתקלות שונות שלא תמיד אפשר לראות אותם ברגע הראשון. תקלות במקרר עשויות לגרור הוצאות תיקון גבוהות מאוד שיעלו אף יותר מהמכשיר עצמו.

כשמדובר במקרר קטן השיקול הוא גם פשוט יותר כי מקרר קטן הוא לא כל כך יקר ולא כדאי להמר ולרכוש מוצר מיד שנייה שהתקינות שלו מוטלת בספק.

יש זול שהוא יקר ויש יקר שהוא זול

מקררים קטנים עשויים להיות איכותיים אך יש גם מקררים פחות איכותיים. לא תמיד אתם חייבים מקרר איכותי וחזק במיוחד. כמו לדוגמא במקרים אשר בהם מדובר במקרר אשר מיועד לחדרי אירוח הפעילים רק שעות ספורות בכל חודש או מקררים קטנים בבתים פרטיים שנקנים רק לשימושים זמניים. אך כאשר מדובר במקרר קטן למשרד שאמור לפעול בכל יום משך שעות ארוכות, חשוב שהמקרר יהיה איכותי וטוב. רק כך הוא אכן ייתן את המענה המושלם.

מקרר שאינו איכותי חשוף לתקלות, הוא לא מקרר בצורה אחידה את מוצרי המזון ועל כן הוא גם לא משמר את המזון בצורה המיטבית.

חשוב לזכור גם כי מקרר שאינו איכותי הוא מקרר שדורש תיקונים וטיפולים שונים שעשויים להתברר כיקרים מאוד וחבל.

על זה נאמר יש זול שהוא יקר ויש יקר שהוא זול.

מפנקים את העובדים

בעבר לא הייתה מודעות גבוהה כל כך לפינוקים ולתנאי עבודה משופרים לעובדים. כל עובד הביא עמו מהבית את כל מה שהוא צריך ליום העבודה כולל שתייה קרה או תרמוס עם מים חמים למקרה והוא רצה ליהנות משתייה חמה במהלך היום.

כיום כבר יודעים כי חלק מההצלחה העסקית היא השקעה בתנאים המשופרים ובדאגה לעובדים.

די בכוס משקה קר ומרענן ביום הביל וחם או לחילופין, כוס תה או קפה חם ביום סגריר על מנת להפוך את העבודה ואת היום המפרך לפורה יותר ולנעים פי כמה וכמה.

המקררים הקטנים המותאמים באופן מדויק לצרכים של המשרד מעניקים את המענה המושלם.

על מה חשוב לשים לב בעת רכישה של מקרר משרדי?

אז כבר הרחבנו את הדיבור בדבר האיכות של המקרר ועל החשיבות הרבה שבבחירת מוצר שאכן ייתן מענה איכותי וטוב. אך מעבר לכך חשוב לדעת כי מקרר למשרד עשוי להפריע למהלך העבודה במידה והוא מרעיש מידי כשהוא ממוקם קרוב מידי לעמדות העובדים. כיום ישנם מקררים שקטים במיוחד שיתנו מענה ידידותי למשרד ולא יורגשו כלל באוויר מבחינת זמזומים או רעשים מיותרים.

מעבר כך כדאי לשים לב לעיצוב של המקרר. קיימים מקררים בעיצובים רבים ומגוונים. המקרר עשוי להיות מעוצב היטב ומותאם באופן מושלם לכל מה שיש במטבחון המשרדי.

אם המטבחון יהיה נעים ויפה, יהיה כיף להיכנס אליו, להתרענן, לפגוש חברים לזמן קצר וכך לשוב לעמדת העבודה רעננים.

מעבר לבחירה במקרר מעוצב, חשוב לזכור כי התחזוקה של המטבח היא זו שתשפיע יותר מכל על התחושה ועל האווירה במקום. אם לא מתחזקים את המטבחון, לא שווה כלל כל ההשקעה.

פונים אל המקצוענים

אם אתם מתעניינים ברכישת מקרר קטן למשרד, חשוב שתפנו אל אנשי מקצוע אשר מתמחים בייחוד במקררים קטנים. הם אלו שידעו להתאים לכם את המוצר הנכון והמתאים לכם באופן מושלם.

חברה מוכרת ומנוסה היא כזו שיש לה את הידע לאור הניסיון שהיא רכשה בתחום ולכן היא תהיה הכתובת הטובה ביותר עבורכם.