מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר לקיוסק

אחרי עשרים וחמש שנים בעסקי הקיוסקים והפיצוציות, אני מרגיש אני יודע כבר דבר או שניים על התחום בלשון המעטה. סך הכול הייתי הבעלים של שישה קיוסקים בתקופה הטובה ביותר שלי ואילו היום אני מנהל שלושה קיוסקים ומחזיק בבעלות משותפת עם גיסי על ארבעה קיוסקים סך הכול. כפי שכבר הסגירה אותי הכותרת, במאמר שלפניכם אני מעוניין להעביר לכם קצת מהידע שצברתי במהלך השנים הנוגע למקררים לקיוסקים.

למבחר של מקררי תצוגה לקיוסים, ליחצו כאן >>

החשיבות של רכישת מקרר יד ראשונה

כפי שוודאי ידוע לכם כבר, לא באמת ניתן לפתוח היום קיוסק בלי מקרר. השתייה הקרה ומוצרי המזון הבסיסיים מהווים את לב ההכנסה של כל קיוסק או פיצוצייה באשר הם ובנוסף לכך, המקררים מהווים מעין אבן שואבת ללקוחות מזדמנים ולעוברים והשבים. אי לכך, חשוב ביותר לרכוש מקרר לקיוסק שיעשה לכם כמה שפחות בעיות מבחינה טכנית.
ככל שהמקרר שתרכשו יהיה ישן יותר וככל שיותר אנשים כבר עשו בו שימוש, כך מחירו יהיה נמוך יותר, אך עלות האחזקה שלו תהיה גבוהה יותר ועל זה אין כל ויכוח. על מנת למזער את הסיכוי לתקלות, מומלץ לרכוש מקרר חדש ולהקפיד על רכישה של מקרר רק מחברה מקצועית, אמינה ובעלת מוניטין, המספקת תעודת אחריות מפורטת עבור המקרר.

מיתוג המקרר

נכון להיום אפשר בקלות רבה מאוד למתג את המקרר באיזה אופן שאתם רוצים, תוך השקעה מינימאלית של כסף. כך לדוגמה באפשרותכם למתג את המקרר עם הלוגו של הקיוסק מצד אחד, אך מצד שני באפשרותכם למתג אותו בהתאם למוצרים המאוחסנים בו. ישנן לא מעט חברות משקאות שמעניקות הנחות לקיוסקים שמחזיקים מקררים ממותגים, קחו זאת לתשומת לבכם. באופן כללי ישנם גופים רבים שלאו דווקא עוסקים בייצור או שיווק משקאות שישמחו לשלם לכם עבור אחזקה של מקרר הנושא את הלוגו שלהם. אני בטוח שעם טיפה דמיון, תושייה ויצירתיות, תוכלו לחשוב לפחות על חמישה גופים כאלה.

לדאוג לתמיכה טכנית מסביב לשעון

מדי שנה אני פוגש בבעלי קיוסקים צעירים שלא טורחים לברר במעמד הרכישה ממי הם אמורים לקבל שירות בעת הצורך. אני יכול להבטיח לכם שגם המקרר היקר ביותר והמשוכלל ביותר יתקלקל יום אחד. עוד אני יכול להבטיח לכם שהוא יבחר את היום הכי פחות מוצלח לשבוק בו חיים. זוהי הסיבה בגינה אני מפציר בכם להקפיד על רכישה של מקרר חדש מחברה אמינה ובעלת מוניטין, העומדת מאחורי הסחורה שהיא משווקת.

מקררים לקיוסק

תנו עדיפות לחברה המפעילה מוקד שירות לקוחות, המספק זמינות עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. כמו כן הקפידו לרכוש מקרר לקיוסק אך ורק מחברה שמחזיקה במערך של טכנאים, המתחייבת לזמני הגעה קצרים מרגע הקריאה. בחירה בחברה שמספקת שירותי אחזקה מקצועיים לפי קריאה יכולה לעשות את כל ההבדל בין מכירות מוצלחות חרף התקלה הטכנית לבין אובדן מוחלט של הכנסות, תסכול ועוגמת נפש.

לסיום אמליץ לכם לערוך סקר מחירים מקיף ככל האפשר לפני הרכישה, לתת עדיפות לחברה שמתמחה בשיווק מקררים באופן ספציפי על פני חברה המשווקת מוצרי חשמל באופן כללי וכן אאחל לכם המון בהצלחה ושפע פרנסה.