מדריכים וטיפים, מקררים כללי

​היכן תמצאו מקרר משרד חסכוני?

מקרר משרד חסכוני הוא מקרר המשלב בין עלות נמוכה לבין ניצולת אנרגטית גבוהה ויכולת עמידות לאורך זמן. כל אחד ואחד מהמרכיבים הנ"ל תורם את חלקו לחיסכון ולכן יש לקחת את שלושת המרכיבים בחשבון כאשר באים לרכוש מקרר משרד חסכוני ולא להקל ראש באף אחד מהם. ישנם רבים המאמינים כי ההשקעה היחידה במקרר המשרדי באה לידי ביטוי במעמד הרכישה ולכן מעדיפים לרכוש מקרר זול מאוד.

מקרר משרדי

לרוע המזל, ברוב המקרים מתברר כי דווקא המקרר הזול גורר הוצאות רציניות שכן הוא צורך כמות גדולה של חשמל. כמו כן במקרים מסוימים הניסיון לחסוך עולה בשלב מאוחר יותר ביוקר כשמדי חודש מופיעות תקלות שונות המצריכות להשקיע כסף עבור תיקונים.

למבחר מקררים משרדיים ליחצו כאן >>

חשיבות ההתייעצות עם גורם מקצועי

על מנת לאתר מקרר משרד חסכוני חשוב בראש ובראשונה להתייעץ עם גורם מקצועי ומוסמך העוסק בתחום המקררים הקטנים בדגש על המקררים המשרדיים. נכון להיום ישנן חברות רבות העוסקות בשיווק של מוצרי חשמל, אך כאשר באים לבחור מקרר משרד מומלץ לבחור בחברה העוסקת באופן בלעדי בתחום המקררים הקטנים. אנשי המקצוע העוסקים בתחום זה באופן שוטף בדרך כלל מחזיקים בידע רב ומעמיק יותר ויכולים לייעץ ללקוח בנוגע למקרר המתאים ביותר עבורו באופן אישי, בהתאם לצרכי המשרד ולמסגרת התקציבית.

להימנע מרכישה של מקררים משרדיים יד שנייה

בכל שוק פשפשים ממוצע תוכלו לאתר לא מעט מקררים משרדיים משומשים. מקררים יד שנייה הם בדרך כלל מקררים שעלותם נמוכה ביותר ולפיכך נחשבים כאטרקטיביים במיוחד עבור לא מעט צרכנים. עם זאת, מקרר משומש טומן בחובו לא מעט סכנות. במקרים רבים לא ניתן לבחון את יכולות הקירור שלו לפני מעמד הרכישה ואם לא די בכך, הרי שלא אחת מתברר כי המקרר מהווה סכנה של ממש שכן מערכת החשמל שלו לא תקינה.
לפיכך חשוב לזכור ראשית כי לא כול הנוצץ זהב הוא וכפי שציינו מוקדם יותר, במקרים לא מעטים הניסיון לחסוך כמה מאות שקלים יכול לעלות לכם בשלב מאוחר יותר ביוקר. ברוב המקרים עדיף לקנות מקרר משרדי חדש וקטן יותר מאשר לרכוש מקרר יד שנייה גדול אך מפוקפק.
לבצע סקר מחירים מקדים
באופן עקרוני מקרר חסכוני הוא מושג יחסי ולא אבסולוטי. הכוונה היא שהמקרר חסכוני בהשוואה למקררים אחרים מאותו הסוג. על מנת שתוכלו להגיע למעמד הרכישה עם מספיק ידע שיסייע לכם להבחין בין מקרר חסכוני למקרר שאינו חסכוני, עליכם לבצע סקר מחירים מקדים.
נכון, אמנם לא מדובר בהשקעה כספית גדולה יתר על המידה, אך מאחר ובחיסכון עסקינן, הרי שבאמצעות סקר מחירים מקדים תוכלו להרגיש את הדופק ולהגיע לחיסכון אף של מאות שקלים עבור המקרר שלכם. בכול מקרה מדובר על רכישה שיש לבצע בכובד ראש ולא בפזיזות או מתוך לחץ.