מקררים כללי, תרבות היין ומקררי יינות

​מקרר יין ביתי קטן – הפתרון המומלץ לשתיין הצנוע

בשנים האחרונות התחוללה בישראל מהפכת יין של ממש. היקבים הישראלים קוצרים פרסים ותשואות ממבקרי היין החשובים ביותר בעולם, יקבי הבוטיק צצים מדי שנה כפטריות אחרי הגשם ולפיכך אין זה פלא שגם הצרכן הממוצע הפך לאנין חך לא קטן. ראיה למהפכה שהתחוללה בתחום היין ניתן לראות בנתוני המכירות של מקררי היין הביתיים.

מקרר יין ביתי קטןאם בעבר ניתן היה לראות מקררי יין בעיקר במסעדות, בבתי קפה איכותיים או בבתי יוקרה פרטיים, הרי שכיום רכישה של מקרר יין ביתי קטן מהווה מתנה אידיאלית ליום הולדת של כול חובב יין ממוצע. המודעות לכך שיין טוב צריך את התנאים האידיאליים על מנת להתפתח ולהפוך לעשיר יותר נמצאת כיום בשיאה ובמידה וגם אתם התחלתם להתעניין לאחרונה בנושא, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספק פתרון חכם ויעיל עבור אנשים שמחזיקים באוסף צנוע של בקבוקי יין, המעוניינים לשמור על איכות היין שברשותם.

מגוון הנפחים של מקררי היין
אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר המשפיעים על העלות הסופית של מקרר היינות הוא נפח הקירור של המקרר אותו נהוג למדוד בכמות הבקבוקים שניתן לאחסן במקרר. רבים לא יודעים זאת, אבל כיום ניתן לרכוש מצד אחד מקררים המתאימים לקירור של ארבעה בקבוקים בלבד, אך מצד שני ניתן גם ללא כול קושי לרכוש מקררים המתאימים לאחסון של מאה וחמישים בקבוקים ואף יותר מכך.

ישנה חשיבות עליונה להתאים בין נפח המקרר לבין כמות הבקבוקים שברשותכם וזאת כיוון שרכישה של מקרר גדול מדי שלא לצורך משולה לזריקת כסף לפח, אך תמיד לרכוש את המקרר תוך ראייה לעתיד ועל כך נפרט בהמשך.

לקרר גם אוספים צנועים
גם אם יש ברשותכם אוסף צנוע בן מספר חד ספרתי של בקבוקים, עדיין אין שום סיבה בעולם שתוותרו על האפשרות של אחסון נאות ואידיאלי. שימו לב – בכול הקשור לעולם היין, החשיבות ניתנת לאיכות ולא לכמות. על ידי רכישה של מקרר יין קטן המיועד לאחסון של ארבעה בקבוקים או מעט יותר מכך, אתם יכולים להבטיח לעצמכם שקט נפשי ולהיות בטוחים שהיינות היקרים שלכם יזכו בדיוק לתנאים המתאימים עבורם.

לרוע המזל חובבי יין רבים בישראל נמנעים מרכישה של מקרר יין ביתי קטן ובעקבות זאת נאלצים למהר ולשתות יינות שבכול מקרה אחר, היו שמחים לשמור לאירוע מיוחד.

רכישה של מקרר יין ביתי תוך ראייה לטווח רחוק
נקודה חשובה שברצוננו לציין לסיום היא שבמידה ואתם עתידים לרכוש מקרר יין ביתי קטן, תמיד מומלץ לרכוש מקרר שיכול להכיל מעט יותר יינות מהכמות שיש ברשותכם כעת. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלאוספי יינות יש נטייה טבעית ומובנת מאליה לגדול ולהתפתח. ברגע שתקבלו את התנאים המתאימים לאחסון הבקבוקים שלכם ולא תצטרכו למהר ולשתות אותם, האמינו לנו שתוך זמן קצר ארבעת הבקבוקים שברשותכם יהפכו לשישה והשישה לשמונה וכן הלאה.
לפיכך מומלץ תמיד לרכוש מקרר בעל חלל אחסון הגדול לפחות בשלושים אחוז מכמות הבקבוקים שברשותכם. האמינו לנו שתודו לנו בשלב מאוחר יותר. לחיים ובהצלחה!