מדריכים וטיפים, מקררים כללי

​מקררים קטנים מעוצבים

אמא שלי תמיד אמרה לי שדברים טובים באים באריזות קטנות. אני מניח שהפעם הראשונה שהיא השתמשה במשפט הזה הייתה קצת אחרי שאני באתי לעולם כי נולדתי פג במשקל של טיפה יותר משני קילוגרמים, אבל יש סיכוי לא רע שהיא השתמשה בו עוד קודם. בכול מקרה, מאז ועד היום הספקתי לשמוע אותה אומרת את המשפט הזה אינספור פעמים נוספות.

למה אני מספר לכם את כל זה? כיוון שנראה לי ששמעתי את המשפט הזה כבר כל כך הרבה פעמים, עד שמשהו ממנו דבק בי. אמנם יש לי רכב די גדול ובית לא צנוע בכלל, אבל כבר כמה שנים שאני משתגע אחרי מקררים קטנים. רגע, אני רוצה להבהיר דבר אחד – המקרר שממוקם במטבח שלי הוא די גדול יחסית, אבל מלבדו יש לי מיני בר בחדר השינה, מקרר ברכב ומקרר משרדי קומפקטי ומתוק, שרכשתי לפני כשנה.

מקררים קטנים מעוצבים, כשפרקטיות ועיצוב נפגשים

את המקרר המעוצב הראשון שנתקלתי בו ראיתי בבית של חבר טוב מהעבודה. זה היה מקרר שעוצב בצורה של פחית בירה גדולה. מן הסתם המקרר החמוד היה מלא בפחיות בירה ולמרות שצפינו באותו ערב במשחק מותח במיוחד, לא יכולתי כמעט להסיר את העיניים מהפלא הטכנולוגי המעוצב הזה. לא חלף שבוע וכבר מצאתי את עצמי משוטט באינטרנט, בחיפוש אחרי מקרר מעוצב משלי.

מה אני אגיד לכם? הייתי בשוק כשגיליתי כמה סוגי עיצובים קיימים היום. יצא לי להיתקל במקרר בצורת תיבת דואר, מקרר בצורת בקבוק בירה, מקרר בצורת פחית קולה ועוד ועוד כיד הדמיון הטובה של מעצבי המקררים באשר הם. אחרי שעות של גלישה החלטתי ללכת על מקרר קטן שעוצב בצורה של כדורגל. בסופו של דבר מדובר על מקרר ייעודי המתאים לאחסון של עשרים וארבעה בקבוקי בירה, כך שאני די בטוח שהוא ישמש אותי בעיקר בזמן שבטלוויזיה מוקרן משחק.

לפנק, לפנק, לפנק

אחרי שהמקרר החדש שלי הגיע הביתה, יצאתי לחנות המשקאות החביבה עליי ופינקתי את עצמי ואת המקרר שלי במבחר של בירות בוטיק מהארץ ומהעולם. בכלל, לאחרונה נפתחו בארץ לא מעט מבשלות בוטיק ומיקרו מבשלות. אני לא יודע אם שמתם לב לזה, אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת.

העניין הוא שאחרי שרכשתי את המקרר ומילאתי אותו בכל טוב, עדיין בער בי החשק לרכוש מקרר נוסף. יש משהו פשוט מדליק בתוספת של מקררים קטנים ומעוצבים לבית או למשרדו. הבעיה היחידה שעמדה מולי היא אשתי, שלא משתגעת על הרעיון להציף את הבית במקררים.

לפיכך החלטתי שאת המקרר הבא לא ארכוש לעצמי, אלא ארכוש במתנה לחבר. מפה לשם לאחרונה כבר רכשתי שלושה מקררים קטנים מעוצבים. את הראשון הבאתי לברית של הבן של גיסי, את השני לבוס שלי שבאמת דואג לי מעל ומעבר, את השלישי לאחיין היקר שלי שהשתחרר לא מזמן מהצבא ועבר לגור בדירת רווקים בדרום תל אביב.

קרא גם:

מקררים לסטודנטים
מקררים לזוגות צעירים

לפרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.