מקררים כללי

מקרר קטן לדירת שותפים – למקסם את החללים הפרטיים

מקררי תצוגה מסחריים

צעירים וסטודנטים רבים בישראל נאלצים לשכור חדר בדירת שותפים ובכך לוותר על הפרטיות שלהם במידה רבה. באמצעות כמה טיפים כמו ריהוט ואבזור נכון של החלל, תוכלו להפוך את החדר הפרטי שלכם בדירה לממלכה של ממש. מקרר קטן שיוצב יכול לקחת אתכם לשלב הבא, ולהוות גם פריט שימושי שישאיר אתכם בתוך החדר וגם אלמנט עיצובי שידרג בכמה רמות את הסטייל. כך תהפכו את החדר שלכם בדירת שותפים לחלל נעים ומרווח

כמעט כל אחד מגיע מתישהו לשלב בחיים בו הוא חולק דירת מגורים עם עוד שותפים. מחירי הדיור הגבוהים בארץ, ובמיוחד בערים המבוקשות כמו תל אביב, או ערים אחרות בהן ממוקמות אוניברסיטאות גדולות, לא משאירים ברירה לסטודנטים אלא לשכור חדר אחד בתוך דירת שותפים. כל מי שחווה שותפות בדירה שכורה, יודע שהסיטואציה הזו כרוכה בלא מעט קשיים ומתחים, כאשר נושאים של ניקיון, סדר ותחזוקה של החללים המשותפים לא פעם מעוררים מחלוקות ולעתים מגיעים למצב של ריב של ממש. אם אתם שוכרים דירה עם אדם שאינו חבר קרוב, מומלץ לטפח את החדר הפרטי, לרהט ולעצב אותו כך שיהפוך לממלכה הבלעדית שלכם, בה תרצו לבלות במשך שעות וימים ארוכים. אם יש אפשרות כזו, מומלץ לשכור דירה בה לכל אחד חדר גדול ומרווח משלו, גם אם המשמעות של זה היא ויתור על חלל משותף כמו סלון.

כך תהפכו את החדר שלכם בדירת שותפים – לממלכה של ממש

אם יש לכם חדר גדול משלכם, תוכלו להפוך אותו למעין דירת סטודיו קטנה, שתשמש אתכם לכל צורך – לימודים, אירוח, קריאה, צפייה בטלוויזיה ובילוי. מומלץ להכניס ספה, טלוויזיה ושולחן קטן שישמש אתכם כפינת עבודה. אם אתם סטודנטים, חשוב לאבזר את שולחן העבודה במנורת שולחן, שידת מגירות קטנה עבור כל ציוד הלימודים שלכם, וכמובן – כיסא משרדי איכותי שישמור על הגב. את פינת “הסלון” כדאי לאבזר בכריות יפות ונוחות ושטיח שייצור אווירה חמימה וביתית. מאחר ואתם גם ישנים בחדר הזה, כדאי לרכוש כיסוי מיטה יפה ודקורטיבי, אותו תפרשו על המיטה בכל בוקר. קשטו את החדר בעציצים ובתמונות שאתם אוהבים, אך השתדלו שלא להעמיס בפריטים, על מנת שלא ליצור מראה עמוס וצפוף בחדר.

האלמנט שישלים את חוויית האירוח והבילוי בחדר – מקרר קטן

מקרר קטן לדירת שותפים הוא הפריט המושלם ליצירת פרטיות מקסימלית בדירה אותה אתם חולקים עם עוד אדם. מי לא מכיר את המריבות וההתחשבנות הבלתי נפסקת עם השותפים לדירה, בנוגע למוצרי המזון שנקנו ואוחסנו במקרר המשותף במטבח הדירה? “מי גמר את החלב שקניתי אתמול?”, “למה אין יותר ביצים בדיוק כשאני צריכה לחביתה?” ועוד משפטים זועמים שנזרקים לאוויר… שותפות היא לא דבר קל, ובמיוחד כשזה מגיע להעדפות אישיות בנושאי אוכל ושתייה. במקרה כזה, מקרר קטן הוא הפתרון האידיאלי כדי להעניק לכם שליטה ובלעדיות על מצרכי המזון והשתייה שאתם רוכשים לדירה. מקרר קטן שיוצב בחדר שלכם, יכול להפוך את החלל הזה לדירה פרטים של ממש, וכמעט שישחרר אתכם מהצורך לצאת מהחדר. תוכלו לאחסן שם חלב, בירות, יינות ומצרכי מזון בסיסיים, וליהנות מהזמינות של אלו גם כשאתם מארחים וגם כשאתם לבד.

פריט קומפקטי ומחיר נגיש – היתרונות הגדולים של המקררים הקטנים

במיוחד כשמדובר בדירות סטודנטים קטנות, כל סנטימטר בחלל צריך להילקח בחשבון. רובנו שואפים ליצור תחושה של חלל מרווח, וכמובן שהדבר מאתגר יותר כשמדובר בחלל קטן מלכתחילה. מומלץ לשאוף למינימליזם ולפרקטיות, ולהשתדל לא לאגור פריטים מיותרים ולא שימושיים, אפילו אם מדובר בפריטי נוי, בררו אותם בקפידה. היתרון הגדול שבמקרר קטן, הוא שכשמו כן הוא – קטן וקומפקטי, ויכול להשתלב בכל פינה בה יש גישה לנקודת חשמל. עליכם רק לוודא שנשאר רווח מסוים בין המקרר לקיר ועוד מרווח מקדימה עבור פתיחת הדלת. אם החדר שלכם קטן במיוחד, תשמחו לשמוע שקיימים היום בשוק מקררים קטנים עם דלת מגירה, שמצריכים אפילו פחות מרחב. כמו כן, ישנם מקררים שיכולים לעמוד על שידה, ארונית או שולחן, ובכך לחסוך אפילו עוד יותר מקום בחדר שלכם. 


אם אתם שוכרים חדר בדירת שותפים, סביר להניח שהתקציב שלכם מוגבל, ולכן תשמחו לשמוע שהמחיר של מקרר קטן הוא זול באופן משמעותי מאוד מזה של מקרר סטנדרטי, כך שככל הנראה תוכלו להרשות אותו לעצמכם. בנוסף, מאחר ומדובר בפרטי קטן וקל משקל יחסית, תוכלו לנייד אותו בקלות ברכב גם לדירה הבאה בה תגורו, או לאחסנו בקלות במחסן אצל ההורים למשל.

כמו כן, במידה והכנסת מקרר קטן תייתר את הצורך במקרר גדול מרכזי, תוכלו לחסוך באופן משמעותי בהוצאות החשמל, שכן המקררים הקטנים דורשים הרבה פחות אנרגיה כדי לפעול.

פריט שהוא גם שימושי וגם מוסיף סטייל לחדר

כאמור, מקרר קטן יכול להוות “גיים צ’יינג’ר” רציני כאשר אתם מחזיקים באחד משלכם בתוך דירת שותפים. דמיינו לעצמכם כמה כיף ונוח שאתם מארחים חברים לערב של צחוקים ויכולים להציע להם בירה קרה בהושטת יד, מבלי לצאת מהחדר אפילו. אם האסתטיקה והעיצוב חשובים לכם לא פחות, תשמחו לשמוע שהמקררים הקטנים מגיעים היום בשלל דגמים מעוצבים ומסוגננים, שיוכלו לשדרג את מראה החדר ולהקנות לו מראה מודרני או וינטאג’י קולי, בהתאם להעדפות שלכם ולטעם האישי. כדאי להכיר את מקררי הרטרו המעוצבים שמגיעים באדום, שחור או לבן, וממש מקפיצים את הסטייל בכל חלל בו הם מוצבים. 

לסיכום, מקרר קטן בדירת שותפים יכול לחולל מהפך של ממש ולהפוך את החדר האינטימי שלכם לממלכה פרטית, שלא תרצו או תצטרכו לצאת ממנה.