מקררים כללי

סקירת מקרר: מקרר תצוגה 160 ליטר צר במיוחד

מגוון בתי עסק לממכר מזון מבינים שכל שטח פנוי מהווה פוטנציאל שיווקי, כל שטח פנוי מאפשר לייצר הכנסה נוספת ואף עשוי לשנות את כלל הנראות. מכאן כאשר חושבים כיצד לנצל נכונה שטח צר, ובו זמנית יש צורך במקרר שתייה (או עבור צרכים אחרים), הרי שטוב להכיר שבין היתר קיימים מקררי תצוגה צרים, כאלו שאינם תופסים נפח רב, מעוצבים באופן מרשים וכמובן מכילים את סך התנאים הדרושים עבור החזקה של מוצרים מקוררים.

אלגנטי ומתוחכם

מי שרק בוחן מעט את תחום מקררי התצוגה, מהר מאוד מבין שעומדות לפניו מגוון אופציות שוות, אך בעוד שרובן רחבות, הרי שגם יש אופציה צרה, ופה נבחר לציין לטובה מקרר תצוגה 160 ליטר צר במיוחד. מדוע? ובכן מקרר צר מאפשר לנצל כהלכה את השטח הפנוי וגם ליצור רושם ייחודי, וזאת כי מראה של מקרר שקוף וצר יוצר רושם מאוד אלגנטי ואף מתוחכם, יוצר רושם שסך הפריטים המאוחסנים איכותיים ונבחרו בקפידה. מכאן שגם אם בוחרים להציג במקרר רק סוג אחד של פחיות שתייה, עדיין הרושם שנוצר עושה את העבודה – גורם ללקוח לחוש שהוא עומד מול מוצר מובחר.

לעמוד המוצר, לחץ כאן.

קצת נתונים טכניים

אין שאלה שמקרר תצוגה שקוף וצר נחשב מאוד מיוחד, אך בו זמנית חשוב לבחון מה עוד הוא יודע להציע -מבחינת דרישות, הספק וכמובן איכות. אי לכך נציין שכל עוד מתמקדים במקרר תצוגה 160 ל’ צר במיוחד מבית “לנדרס“, הרי שניתן למצוא את המפרט הבא: מדובר במקרר שעובד על מדחס איכותי ביותר, בתוך המקרר ישנה תאורה פנימית, ישנה יחידת מיתוג עילית (וגם בה טמונה תאורה פנימית), מבחינת איכות ראוי לציין לטובה שהדלת השקופה עשויה מזכוכית כפולה (מייצר בידוד מושלם) ובתוך המקרר מצויים 5 מדפים נשלפים, אותם ניתן למקם בהתאם לגבהיי המוצרים. כמו כן, יש לקחת בחשבון שהגובה הנו 188 ס”מ, הרוחב 39 ס”מ, העומק 47.5 ס”מ והמשקל 60 ק”ג.

נוכחות

מבחינת עיצוב, נציין שהנראות האלגנטית מתאימה למגוון עיצובים של בתי עסק, ולו כי המראה נקי ולא עמוס – ישנה דלת שקופה, מסגרת דלת שחורה וגוף מקרר לבן. מכאן שהמקרר אינו בולט, אך כן בעל נוכחות ומשתלב עם מגוון עיצובים. בנוסף, יש לזכור שמקרר זה מיועד עבור תצוגה ועל כן החיצוניות השקטה מעניקה “במה” לתכולה שמבקשים לשווק, כך שהתכולה עצמה מוסיפה צבע ומושכת את העין, משמע האיזון הוויזואלי בין כלי הקיבולת לתכולה עצמה עובד יפה – כמובן כל עוד מקפידים לשמור על סדר במדפים ונמנעים מעומס. מה עוד? חשוב ביותר לשמור על ניקיון פנימי וחיצוני – רמת הניקיון של המקרר מעידה על רמת הניקיון הכללית של בית העסק.

יתרונות שקופים

 לצד העובדה שמקרר שקוף מתאים מאוד לעמוד בחזית העסק, הרי שגם יש יתרונות נוספים. להלן כמה מהם:

  • תחושה – גם אם מדובר במקרר צר ויחסית קטן, הרי שהמראה השקוף יוצר אשליה של מרחב יותר גדול – הן של כלל החלל והן של המקרר עצמו.
  • עיצוב – רבים מתייחסים אל מקרר תצוגה כאל ארון שמאפשר להציג לראווה מוצרים שדורשים קירור. מכאן שכל עוד מקפידים שהתוכן יהיה מסודר ונקי, ניתן לתרום לא מעט לכלל עיצוב העסק, בין אם בוחרים להציג לראווה עוגה מרהיבה ובין אם בוחרים להציג פחיות שתייה פשוטות, אך שמסודרות כמו חיילים.
  • פסיכולוגיה – כאשר המקרר שקוף ומציע גישה נוחה, הוא בעצם משווק את עצמו ללא מילים, וזאת כי הוא מזמין את הלקוח לבחון את התכולה, מבלי לחוש שמישהו מנסה למכור לו בכוח דבר מה. בנוסף, המשיכה לפתוח את הדלת ולקחת מה שרוצים עושה נהדר את העבודה, מגבירה באופן משמעותי את אחוז המכירות.
  • אמינות – ידוע ששקיפות מהווה אמינות, אך לא רק במובן המטאפורי אלא גם בעולם הפיזי, ועל כן כאשר המקרר שקוף, תחושת האמינות שהלקוח חש הרבה יותר גבוהה.
  • מעקב – כל בית עסק מבין שלהיות עם האצבע על הדופק זה שם המשחק, ועל כן מקרר שקוף מייעל את העבודה, מאפשר לבחון אם מתחיל להיווצר חוסר עוד לפני שהוא נהיה משמעותי ובנוסף הדלת השקופה מסייעת לבחון אלו מוצרים יותר נמכרים.
  • יעילות – מכירים את הסיטואציה שפותחים מקרר ולאחר מכן עומדים מולו במשך כמה שניות מבלי לזוז, בוחנים מה הוא מכיל ומה רוצים להוציא (בזמן שהקור בורח והבלאי מצטבר)? ובכן באמצעות מקרר שקוף סיטואציה זו נמנעת, כי אנשים פותחים את דלת המקרר רק לאחר שכבר קיבלו החלטה.

חשיבותו של מפתח

עד כה דנו עד כמה מקררים שקופים אידאליים על מנת למשוך לקוחות, אך עתה נציין שגם אם בעלי העסק מבקשים למנוע גישה חופשית, מקררים אלו עדיין אידאליים, ולו כי הם מעניקים מענה הולם עבור “שטח מת” ובאותה נשימה מציגים לראווה כל סוג של תכולה רצויה – כגון עוגה מרשימה, חומרי גלם איכותיים, שמפנייה יקרה וכדומה. מכאן שראוי לציין שמקרר תצוגה צר מגיע עם מפתח, כך שאם מייעדים את המקרר לעמוד בחזית העסק, אך לא רוצים לאפשר גישה חופשית ובלתי מבוקרת – הרי שנעילה מהווה פתרון מבטיח.

תזמון רכישה

לבסוף נציין שמקרר תצוגה צר מהווה פתרון נהדר ואף חשוב, אך יחד עם זאת אין למהר לרכוש כל אופציה, אלא תמיד יש לבחון איכות, אחריות, רזומה וכמובן שגם נראות. בנוסף, הרבה פעמים מומלץ לרכוש את המקרר עוד בשלבים ההתחלתיים של עיצוב העסק וסביבו לבנות את עמדת המדפים, הארונות וכדומה. מדוע? כי המחיר יחסית נמוך, כך שמומלץ ליצור הזדמנות – להרוויח מסך היתרונות של מקרר תצוגה צר!