מקררים כללי

מקרר קטן לכל פינה בבית – איך הפכתי את הבית שלי למלון מפנק

מקררים למשרד ובית

מתעניינים במקררים קטנים? לנדרס. זו הכתובת למקררים איכותיים המתאימים לכל מטרה.

מקרר לבית הוא כבר זמן לא מוצר מותרות. היום אנחנו כבר ממש לא יודעים איך אפשר להסתדר בלי מקרר. למרות שלפני שתי דורות בסך הכול היו עדיין בתים ללא מקררים.

אך כמו בכל תחום טכנולוגי, כך גם בתחום הזה שלהמקררים. העולם לא נעצר עם ייצורו של המקרר הראשון. רעיונות חדשים עולים כל הזמן והם מהווים בסיס לייצור מוגבר של מוצרי קירור שונים המיועדים כולם למטרות שונות.

מקרר לכל חדר

היום כבר ממש לא חריג למצוא בתים אשר בהם ישנם כמה וכמה עמדות קירור. כלומר מקררים קטנים המוצבים בחלקים שונים בבית ומעניקים מענה זמין ומיידי לכל צורך.

כך אנחנו מוצאים מקררי יין העומדים בסלון הבית של אספן היינות והוא מהווה מקור גאווה. כך גם ישנם חדרי שינה מאובזרים במקררים קטנים ומאפשרים אחסון נגיש ונוח של כל מה שהאדם עשוי להזדקק לו בחדר השינה. אם זה שתייה קרה ואם אלו שלגונים או גלידות מפנקות. כך גם אפשר לאחסן במקרר הזה תרופות הדורשות קירור וכן הלאה.

כמובן שישנם גם מקררים המיועדים לחצר או לגינה. שם הם משלימים את ריהוט הגינה ומשדרגים את החוויה של מטבח החוץ.

בקיצור, ברור כי יש מוקדים שונים בבית העשויים להיתרם מאוד לו רק יעמידו בהם מקרר שימושי ונגיש.

אין חדר אורחים בלי מקרר

אז אם דברנו על מקררים נוספים בבית שנועדו לשימוש האישי שלנו, הרי שבמקרים בהם מדובר בחדר בבית אותו אנחנו מייעדים לאורחים, הרי ברור כי אם נציב בו מקרר, חדר האירוח יהפוך להיות מושלם ממש. כי המקרר למעשה יאפשר לאורחים ליהנות מאירוח ברמה גבוהה יותר תוך שמירה מלאה על הפרטיות שלהם. הם לא יצטרכו לצאת עבור כל כוס מים קרים והם גם יוכלו לאחסן במקרר דברי מזון אם הם הביאו איתם. המקרר לא אמור להיות מקרר גדול. די במקרר סמלי וקטן ממש אך התרומה שלו לחדרהוא לאין ערוך.

בחרו את המקרר המושלם

אז אם דברנו על מקרר קטן, זה עדיין לא אומר דבר על האיכות של המקרר. כי יש מקררים קטנים שהם איכותיים מאוד ויש מקררים שהתכונות שלהן קרובות יותר לתכונות של ארון מאשר לשל מקרר…

כלומר מדובר במקום אחסון נוח אך לא בהחלט שומר על קור.

מסיבה זו חשוב מאוד לשים לב ולבדוק מהו המפרט של המוצר ומה הן התכונות שלו.

אם מדובר במקרר שאמור לשמש אותנו למשך טווחי זמן קצרים, כמו לדוגמא מקרר בחדר אורחים שמאייש אורחים רק ימים ספורים בשנה, ברור שלא יהיה צורך בהשקעה יקרה מידי. אך מנגד אי אפשר יהיה לוותר על איכות המוצר. (אך אפשר בהחלט למצוא את השילוב הנכון של מקרר איכותי ולא יקר)

מקרר קטן או מקרר יין שאמור לפעול כל הזמן, הוא מקרר שחייב להיות איכותי וטוב. אחרת לא תהיה ממנו כל תועלת.

מקרר קטן מצמצם את הוצאות החשמל

אם אתם מחליטים להתפנק עם מקררים קטנים בבית, אתם למעשה יכולים לוותר על המקרר הגדול. כי כך תוכלו לאחסן בכל מקרר את מוצרי המזון השייכים לאותו חדר והנצרכים לאותו מקום. כך מצטמצמת התכולה במקרר המרכזי שבמטבח. כדאי לדעת כי מקרר קטן הוא מקרר חסכוני מבחינת עלויות החשמל. כי המקרר הקטן מושך הרבה פחות חשמל וכתוצאה מכך העלויות הן נמוכות הרבה יותר.

נקודה נוספת שאולי לא חשבתם עליה וכדאי לתת עליה את הדעת. כאשר ישנו מקרר קטן, הקניות תהיינה בסדר גודל שונה וחסכוני יותר. כי אם אין מקום לאחסן בו את האוכל, עדיף להשאיר אותו בחנות. כך מצליחים לצמצם עלויות גם בקניות השבועיות ולמעשה קונים רק את מה שבאמת צריכים באותו זמן.

מטבח ידידותי ונעים לעין

הקו העיצובי הרווח היום הוא קו נקי ועיצוב מינימלי בלבד. אנחנו מוצאים היום את הרהיטים השונים לבית וכמובן גם את הרהיטים במטבח כמו גם מוצרי החשמל השונים כאשר הם כולם מעוצבים בקווים חלקים ונקיים ככל האפשר. מקרר קטן ישתלב הרבה יותר במטבח החדשני המעוצב בקווים נקיים. אין ספק כי עם המקרר הקטן. המטבח נראה הרבה יותר ידידותי ונעים לעין.

מקרר קטן קל לניוד

מקרר קטן הוא מקרר המקל את הניוד במקרים של מעבר דירה. הרבה יותר קל ופשוט להעביר מקרר קטן וקומפקטי מאשר מקרר גדול. מעבר לכך ישנה הבעייתיות במקרר הגדול אשר כל שינוע שלו ומעבר ממקום למקום מפחית מהיעילות שלו בטווח של זמן. כך גם ידוע כי אי אפשר לחבר את המקרר לחשמל מיד לאחר השינוע אלא שיש להמתין עם זה עד 24 שעות.

כך שאם אתם מתכננים לעבור דירה, עדיף שתרכשו מקרר קטן שיקל עליכם את המשימה.

מקרר קטן מיד שנייה – האם זה כדאי?

בחנויות היד שנייה מציעים לא פעם מוצרי חשמל משומשים במחירים מפתים במיוחד. מקררים קטנים נמנים אף הם בין המוצרים החמים. אך חשוב לדעת כי כאשר מדובר במקרר לא ממש כדאי לקפוץ לעסקאות מהסוג הזה בייחוד אם מדובר במקרר קטן. אחרי הכול העלויות של מקרר קטן אינן גבוהות ולא כדאי לנסות לחסוךבמוצר שעשוי להתברר אחר כך כרגיש ובעייתי.

לעיתים ישנן תקלות שמתגלות רק לאחר זמן והטיפול בהן עולה על עלויות הרכישה.

אז שימו לב, השקיעו באיכות ותיהנו ממקררים איכותיים שיהפכו את החיים שלכם לנוחים ואיכותיים פי כמה וכמה.