מקררים לחדרי אירוח, בתי מלון וצימרים

מיני בר שקוף

מקררי תצוגה מסחריים

למה להסתיר מה שאוהבים? מיני בר שמראה לכם כל מה שיש במקרר באותו רגע הוא לא רק נוח יותר לכולם, אלא גם חלק מטרנד מבורך ליהנות מכל מה שיש להציג:

מקררים כבר אינם מה שנהגנו לקנות לפני שנים לא רבות לבית, לקירור מזון בסיסי. היום תמצאו סוגים רבים של מקררים בגדלים לא שגרתיים בכל מקום בישראל, בבתים, במשרדים וגם בעסקים מסחריים. בכל מקום כזה המקרר הוא עדיין הלב, המרכז שמרכז את הפעילות הכי שמחה וכיפית של שתייה ואכילה, אבל הוא הפך גם לרהיט, לפריט עיצובי שמשלב נוחות ונראות שמתאימה לרוח התקופה.

הצרכים של אנשים השתנו עם הזמן ובהתאם להתפתחות הטכנולוגית והכלכלית. היום צריכים מקררים יותר גדולים למשפחה, והיום גם יכולים להרשות לעצמנו גם מקרר נוסף בבית לצרכים יותר ייעודיים. לצרכן הישראלי לקח זמן לעבור ממקרר קטן של פעם למקרר בינוני, למקרר משפחתי ענק שהוא בגודל מסחרי ובעל שתי דלתות גם לשימוש משפחתי, וכעת בחזרה להקטנת הממדים של מקרר קטן שיכול להיות אפילו מיני בר שקוף, שנוח להעמיד בחדר השינה או במשרד ולא רק בבית מלון או בצימרים או וילות נופש.

מקרר קטן הוא כל מה שצריך

תרבות האירוח יחד עם הנטייה לשמור על עצמאות ולדאוג לעצמכם הופכים אותו לפריט שמאוד נוח להחזיק בכל מקום. אתם יכולים להחזיק היום מקרר קטן בכל מקום שנוח לכם לצרוך מוצרים בקירור, וזה נכון גם לצעירים וגם למבוגרים, גם לבעלי משפח וגם לרווקים. לא צריך יותר ללכת למקרר הגדול המשפחתי אם הרבה יותר נוח להחזיק מקרר כזה בכל מקום שצריך אותו באמת.

למה מיני בר שקוף דווקא?

גם לענף המקררים הגיעה השקיפות הזאת והיא משרתת מצוין את כל מי שנעזר בה כדי להוסיף אלמנט עיצובי מעניין, נוסף על התפקיד השימושי שלה. היא מקלה לראות מה יש במקרר ולכן אי אפשר לטעות בו והיא נוחה גם לשימוש ביתי וגם לשימוש מסחרי, מבלי שיצטרכו לקנות שני מקררים שונים לגמרי. כך אפשר ליהנות מאותו מקרר לשימושים שונים.

מכירים את המצב הזה שבו מעבירים מקרר אחד מיד ליד ומוצאים לו שימוש בכל גלגול? כך בדיוק מצליחים לנצל בצורה המיטבית את המקרר הקטן שגם יכול למצוא חיים חדשים במקומות שונים לגמרי.

עיצובים עכשוויים לכל מטרה

למקרר חייב להיות עיצוב בסיסי ברור שמתחשב לא רק בפונקציות שלו אלא גם בחלקים שמחויבים להיות בו כמו מנוע, חלל שמאחסן תכולה, מדפים ודלת. זה הבסיס. מה עושים בכל חלק ואיך מעצבים אותו ומוסיפים לו פונקציות זה כבר תלוי תקופה ותלוי קהל יעד. נוסף על כך, מה שמקל על הוורסטיליות בשימוש במקרר קטן כמו מיני בר הוא העובדה שיש לו היום עיצובים מרהיבים שמתאימים אותו לכל אוכלוסייה שיכולה לרצות בו. העיצוב לוקח בחשבון קודם כל את הצרכים של האנשים ואחר כך את העיצוב הייחודי שלו כדי להתאים אותו לתפקידו המעודכן והעכשווי.

כך נולד למעשה המיני בר השקוף, משום שכעת הוא יכול לשמש אנשים במקומות שבהם יש צורך להציג את התכולה לקונים או לקהל שמחפש את המוצרים האלה, או פשוט כדי להקל על בעל המקרר כדי לראות מה מצב התכולה ולחדש את המלאי בעת הצורך. זהו בדיוק מה שמיני בר כזה עוזר לעשות. עם זאת, יש לזכור שמיני בר כזה מחייב גם תחזוקה נאותה ולשמור על הניקיון.

שימושים מעניינים למיני בר שקוף

  • חדר שינה של ההורים הוא מקום אידיאלי למיני בר שקוף, במיוחד כאשר מדובר בבית גדול וביותר מקומה אחת. לא תמיד רוצים לקום ולרדת במדרגות למטבח ויש דברים שרוצים להחזיר בחדר השינה. זה מצוין להחזיק בו קוביות קרח ללגימת לילה מרגיעה למי שאוהב כוסית לפני השינה. זה נפלא גם למשקה קל או אפילו משהו מתוק בצוותא או להחזיק נשנושים כדי לא לקום למטבח בלילה. זה אידיאלי להורים שצריכים להניק או להאכיל תינוקות שמתעוררים באמצע הליל.
  • מיני בר הוא נפלא לחדר של המתבגרים שלכם, אם אתם סומכים עליהם, להחזיק נשנושים מתוקים ומשקאות קלים לשעות שבהן הם מסתגרים בחדר ומנהלים את החיים העצמאיים שלהם רחוק מההורים. אם כבר להיות מבוגר, אז לגמרי.
  • צימרים, וילות נופש, מלונות – מקומות קלאסיים להציב בהם מיני בר שקוף שאפשר לראות בו בדיוק מה שיש מבלי לרמות ומבלי שיחסר לכם משהו שאתם צריכים. אפשר לעשות השלמות ולאחסן בו כל מה שאתם מביאים וצריכים בנוחיות רבה.
  • מיני בר למשרד ולמקום העבודה הוא הכרח. אם מקום העבודה גדול וכולל כמה אגפים ומחלקות, ומחולק על פני כמה קומות, הרבה יותר נוח להקל על העובדים על ידי מיני בר שנמצא בכל מיני פינות. השקיפות עוזרת גם לראות בדיוק מה יש שם ולשמור על הדברים מבלי שייקחו לכם. זה נוח ושימושי מאוד לכל מקום עבודה שמבלים בו שעות רבות. זה לא מיועד רק למנהלים שצריכים לארח בכירים ולכן אפשר לפנק גם את העובדים שיהיה להם מיני בר משלהם, לנוחותם.
  • לדירת רווקים וסטודנטים זה הדבר הכי מתאים. לא צריך להוציא כסף רב על מקרר גדול ואפשר לקחת אותו אחר כך לכל דירה. קל לנייד אותו ואם אתם לא בשלנים גדולים זה בוודאי יתאים לכם יותר ממקרר סטנדרטי.