מקררים למשרד

מקררים משרדיים מומלצים

מקרר משרדי

מקרר משרדי הינו שונה מהמקרר הביתי. הוא משמש יותר אנשים, הוא יכיל בדרך כלל מוצרים מאוד מסוימים, לא תמיד יהיה בו תא הקפאה והוא אמור להיות בעל ‘לב חזק’ על מנת לשרוד את השימוש המסיבי.

איך בוחרים מקרר משרדי ומהו המקרר המשרדי המומלץ ביותר? ננסה לבדוק במאמר שלפניכם.

כשאתם באים לבחור מקרר משרדי חדש, אתם אמורים להתייחס לכמה וכמה פרמטרים, על מנת שהמקרר בסופו של דבר יענה על כל הצרכים שיש לכם ולעובדים שלכם במשרד. המקרר המשרדי הוא לא מוצר אחיד שיתאים לכל המשרדים בצורה שבלונית. לכל משרד ישנו ההרכב הייחודי שלו, שעות הפעילות שלו והדרישות והשימושים של הצוות.

על מנת שהמקרר אכן יעניק את המענה הנדרש ממנו, חשוב לשים לב לכל הפרמטרים הנדרשים. רק כך ניתן יהיה לבחור בסופו של דבר את המקרר שישדרג את איכות החיים וכמובן גם את שביעות רצון העובדים. חשוב לציין שמקרר טוב ישפיע בסופו של דבר גם על האיכות והתפוקה במשרד, של העובדים המרוצים.

מקרר בגודל המתאים

לפני הכול, חשוב לשים לב כי המקרר הנבחר הוא בגודל המתאים ביחס ישיר להרכב העובדים במקום. אם מדובר במשרד קטן, תוכלו בהחלט ללכת על מקרר קטן שיכיל את החלב, את השתייה הקרה ואת ארוחת הבוקר או הצהריים שהעובדים מביאים איתם מהבית.

אם מדובר במשרד גדול, מובן שהצרכים יהיו גדולים יותר ועליכם לספק אותם בדמות מקרר גדול ומרווח.

מקרר שיעמוד בעומסים הצפויים

מקרר משרדי מטבע הדברים הוא מקרר ש’סובל’ יותר. כל אחד מהעובדים פותח וסוגר אותו כמה וכמה פעמים במשך יום העבודה ואם תכפילו את זה במספר העובדים שלכם תקבלו מקרר שאמור בהחלט להיות חזק ועוצמתי על מנת לעמוד בזה בכבוד בלי להתחמם יתר על המידה. כלומר, מקרר שיצליח לקרר היטב את התכולה למרות שהוא מתחמם שוב ושוב בעקבות פתיחת הדלת.

מקרר קל לניקוי

המקרר המשרדי, בדיוק כמו המקרר הביתי חייב להיות נקי. כדאי תמיד להעדיף מוצר שהוא קל לניקוי על מנת שנושא הניקיון לא יהפוך להיות פרוצדורה מורכבת מידי.

מקרר ידידותי לסביבה

כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים חשבון חשמל אסטרונומי רק בגלל צריכת חשמל גבוהה של המקרר, חשוב שתשימו לב כי מדובר במקרר שהוא ידידותי לסביבה וגם חוסך אנרגיה.

על פי רוב המקררים הישנים הם אלו ש’סוחבים’ חשמל בכמויות אכזריות ממש. הדגמים החדשים המיוצרים כיום, הם דגמים אשר ניתן בהם דגש על חיסכון בחשמל. מקרר חדש מתוכנן לתת מענה יעיל וחשוב שתהיו מודעים לדבר.

חשוב לדעת כי התחזוקה הנאותה של המקרר משפיעה גם כן על צריכת החשמל כאשר ניקיון וטיפוח של המקרר יסייעו לו לשמור על ההרמטיות שלו.

עם או בלי מתקני מים?

במקררים הביתיים בוחרים רבים את האופציה של מתקני המים. מדובר בתוספת מאוד פרקטית ונוחה המאפשר ליהנות כל הזמן ממים קרים. במשרד לעומת זאת כדאי ללכת על מתקן למים קרים וחמים המיוחד בפני עצמו שאינו קשור למקרר, ולא לבחור את האופציה של מתקן הקירור במקרר. היות וכך ניתן יהיה לחסוך באנרגיה. מתקן המים דורש הרבה מאוד חשמל ובמשרד מדרך הטבע, יבוא הדבר לידי ביטוי הרבה יותר מאשר בבית.

מקרר איכותי – ברור שהאיכות היא חשובה יותר מכל ובמיוחד כאשר מדובר במוצר חשמלי יקר כמו מקרר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לרכוש בכל יום מקרר חדש ואם המקרר שלנו לא יהיה איכותי, אנחנו לא נוכל ליהנות ממנו לאורך זמן. מקרר טוב, מבית טוב, עם אחריות של יצרן מוכר ובעל מוניטין, יוכל להבטיח לנו שנים של שקט תעשייתי. המקרר יבצע את מלאכתו על הצד הטוב ביותר.

מקרר עם תא הקפאה – כשמדובר במקרר משרדי, עולה במקרים רבים השאלה, האם יש צורך בתא הקפאה. אז נכון שמלכתחילה אין ממש שימוש בתא ההקפאה כשמדובר במקרר משרדי. אך אם יש לכם את המקום ואת האפשרות, כדאי לשקול את הדבר. קורה שעובד מביא אתו מוצר הדורש הקפאה, הוא מגיע מקניות או שהוא רוצה לאחסן מוצר כלשהו עד לסיום יום העבודה. כשקיימת האפשרות הזו של הקפאת מזון, הדבר מסייע ופותר את העניין.

ישנם כיום דגמים של מקררים המאפשרים להפוך את תא ההקפאה לתא קירור שלא יקפיא את המזון. ייתכן וכדאי לבחון את האפשרות הזו על מנת שתמיד תהיה האופציה להקפיא מוצרי מזון בהתאם לצורך.

מקרר עם אחריות – כפי שכבר ציינו, אך חשוב שנציין שוב. אף פעם אל תשכחו לדרוש את האחריות על המוצר. רוב רובם של המקררים מגיעים עם אחריות לשנה כולל על חלקי חילוף וחשוב לדרוש את האחריות הזו.

אם מדובר במקרר יקר כדאי לחשוב על אחריות בתשלום שתכלול אחריות מקיפה יותר על חלקי חילוף לאחר תום השנה הראשונה.

משתמשים בחכמה

כדי ליהנות מהמקרר שלכם לאורך זמן, למדו את העובדים שלכם את השימוש הנכון והחכם במקרר. אם אתם לא רוצים להיות נודניקים ולהעיר לעובדים שלכם על כל צעד ושעל, תוכלו לכתוב דף הוראות חביב ולהצמיד אותו למקרר. הדף יהווה תזכורת לעובדים בכל פעם שהם יבואו לפתוח אותו.

מה תכתבו שם? בקשו שיימנעו מפתיחה מיותרת של המקרר שלא לצורך, בקשו כי יקפידו לפנות את המקרר ממוצרים שאין להם בהם צורך. (עומס מיותר על המקרר מכביד עליו ועל צריכת החשמל שלו) בקשו כי יעדיפו לאחסן את מוצרי המזון או השתייה בכלי זכוכית ולא בכלי פלסטיק כי אלו מקשים על פעולת המקרר. (וכמובן מדובר בחומרים שהם אינם מתכלים ולא ידידותיים לסביבה)

בחירה נכונה במקרר המתאים, יבטיח לכם הנאה מהמוצר לאורך זמן.