מקררים כללי

מקרר יין בנוי- מה זה בדיוק ומהם השימושים המצדיקים את המחיר?

מקרר בנוי

תרבות יין משתלבת היום בתרבות האירוח הישראלית ולכן כל מה שמוצע בשוק בתחום המקררים חייב לעמוד בסטנדרט הזה. אנחנו מציעים מקררי יין שמתאימים לכל מי שרוצה את היינות שלו שמורים היטב אבל גם בצורה אסתטית ולכן חברת מקררי לנדרס מקפידה על נראות וייצוגיות וגימור מעולה של המקררים לא פחות מאשר על האמינות והתקינות המכנית.

מקררי היין שלנו יכולים להיות בכל מקום ולהתאים לכל עיצוב פנים ואנחנו מציעים גם מקררי יין בנויים או מובנים לכל מטרה ולכל רמה של עיצוב. המקררים מתאימים לסגנון החיים הנהוג בישראל ולשמירה על איכות החיים בדיוק כפי שאתם רוצים. להלן כל מה שרציתם לדעת על היתרונות הגדולים של מקררים בנויים לכל מטרה ובעיקר מקררי יין.

מהם מקררים בנויים?

לפני שמבינים את היתרונות של מקררי יין בנויים ולמי הם מתאימים, כדאי לדעת יותר על הנישה של מקררים בנויים ולמה יש לנו אותם. המקררים הבנויים עונים על צורך עיצובי לא פחות מאשר על הצרכים בשימוש אחר במקררים. הבנייה של הארונות והנישות שבתום הם מונחים מיועדת לשמור עליהם או להציב אותם במקומות ייחודיים כמו מטבח חצר או מיקום שונה מהרגיל של המקרר עצמו. אנחנו יכולים למצוא מקרר משרדי בתוך הבית בחדר עבודה או מקרר שנמצא בחצר שמיועדת לאירוח ולכן נבנה בה מטבח שלם שנמצא בחוץ. מקררים כאלה לא יכולים לעמדו בפני עצמם אלא להיות מוגנים ומוקפים בנישה משלהם. תנאי הקירור והאחסון בחוץ שונים כמובן, ולכן נוצר הצורך להגן על המקרר ולמנוע ממנו להתאמץ או להיפגע בגלל החום או הקור והמשקעים הרבים.

חשיבות עיצוב הנישה של המקרר

הבנייה שלו בתוך נישה ייעודית שומרת עליו אבל גם יוצרת אלמנט עיצובי מעניין בתוך המטבח בחצר. היום הנטייה היא לבנות כמעט כל דבר לתוך ארון משלו ולהסתיר אזורי שירות או להאחיד את הדלתות ואת האלמנטים השונים כדי שייבלעו בתוך הקירות וכדי לפנות יותר מקום. זה טרנד עיצובי שהולך ותופס תאוצה ולכן גם מקררי יינות מוצאים את עצמם לא פעם בתוך ארונות מיוחדים גם במטבחים וגם מחוצה להם. מה שחשו בלזכור הוא שמכיוון שמקררים צריכים להיות בדרך כלל חופשיים מהצד האחורי שלהם לפחות כדי לאוורר נכון. מקרר בנוי כזהצריך להיות מיוצר בשיטה אחרת שתתאים להנחה שלו בתוך הנישה הייעודית וזה שוני נוסף שלו, נוסף על העיצוב השונה. אם אנחנו מוצאיםמקרר יינות כזה בתוך סלון או משרד או חדר עבודה זה ברור שצריך לעצב אותו נכון ולהתאים אתהמקרר והנישה גם לחדר עצמו, ובדרך כלל נמצא אותו משתלב עם ארונות או ספריות לצדו. במטבח המקרר הזה יהיה בנישה מעוצבת משלו במטבח שכולו מעוצב במחשבה על המיקום של כל מתקן שיש בו, כולל המקרר והתנור ולכן גם מקרר היינות יזכה לכבוד משלו – ארון בנוי שמותאם לו. מבחינת העיצוב מסביב זה נתון לשיקולכם ולא מוגבל כלל מלבד החשיבות של האוורור והמיקום הנכון של המקרר. אפשר לשלב את הארון של המקרר בכל סגנון ובלבד שיהיה עשוי מחומרים איכותיים שאינם צוברי לחות כמו עץ טבעי, או נישה בנויה בקיר בצורה נכונה ואטומה ולא ליד מקור לחות.

מה חשוב לדעת על מקררים בנויים ושמירה עליהם?

לכל מקרר מנוע ומדחס שיוצרים את האוויר החם שנזרק החוצה ולכן חובה למצוא מקום לאוורר אותו ולהרחיק את האוויר החם מהמקרר ומהמנוע. יצירת סביבה חמה יוצרת לחות וגם פוגעת בתקינות המנוע. משום כך, מקררים בכלל ומקררי יין בפרט בנויים אחרת לגמרי כאשר הגריל, השבכה, שמשחרר את האוויר החם לא יכולים להיות מאחור אלא מקדימה. אנחנו מוצאים מקררים כאלה במקומות שונים ובכולם הגריל לאוורור נמצא בדרך כלל מקדימה בתחתית המקרר, מתחת לדלת. זה אומר שאסור לחסום את המקרר מקדימה בהנחת עוד חפצים אבל גם לזכור שמשם יוצא כל הזמן אוויר חם ולכן לא להיבהל כשמרגישים את הזרימה. הזאת. האוויר יוצא בחופשיות במקרר תקין וזה מעיד על כך שהוא עושה את העבודה. הפתרונות העיצוביים שישנם בשוק מרהיבים ואינם פוגמים כלל במראה המקרר או בתפקוד שלו.

מקרר יין והתפקיד שלו

מקררי יינות עומדים בפני עצמם בקטגוריה של מקררים ויש להם תפקיד מאוד חשוב בשמירה נכונה על היינות. בדרך כלל לא מוצאים מקרר יינות בחוץ כשהוא חשוף ללחות ולשמש ולאור בצורה גלויה. המקררים נועדו כדי לשמור על הבקבוקים מוגנים מאור שמזיק לתהליכי ההתפתחות של היין ולכן הדלתות יהיו בדרך כלל אטומות או דלתות מראה. זה נועדלמנוע מאור להיכנס פנימה ולהגביר את תהליך החמצון של היין. יינות הם חומרים חיים ונושמים שמתפתחים כל הזמן ולכן חשוב לוודא שהם לא ייפגשו באור. כמו כן, חשוב המאוד הטמפרטורה של מקרר היינות שחייבת לנוע בין 5-20 מעלות. הטמפרטורה האידיאלית היא 16 מעלות אבל יינות שונים דורשים קירור בטמפרטורה שונה ולכן כדאי למצוא מקרר שמאפשר את השמירה השונה באזורים שונים שלו. עוד חייב להיות בו מד לחות וזה אמנם מייקר מעט את המקרר אבל מתאים מאוד למי שרוצה ליהנות מהיינות האנינים שלו. ההשקעה ביינות משתלמת בסופו של דבר לאספנים רציניים ולכן תמיד כדאי למצוא מקרר יין טוב שאפשר לסמוך עליו. כשמכניסים אותו לנישה האוורור שלו יוצא מקדימה ולכן אין בעיה של הצמדה לקירות. הקירות האלה מונעים גם זעזועים של המקרר למקרה שמישהו ירצה להישען עליו או להשתמש בו למטרות נוספות, ולכן מקרר מובנה כזה הוא אידיאלי למי שרוצה להיות בטוח שהיינות שלו שמורים היטב.