מקררים כללי

מקרר נייד לרכב

מקרר לרכב

חברת מקררי לנדרס יודעת היטב שמקררים אפשר למצוא היום בכל מקום ויש להם ביקוש הולך וגובר לגיוון גם בהיצע, ולכן אנחנו מציעים לכם מקרר לכל מטרה, ובין היתר גם לרכב שלכם.

בין המקררים הייחודיים והיפים ביותר שלנו אפשר למצוא את המקררים הניידים שלנו לרכב ולקרוואן והם משתלבים היטב בכל התכניות שלכם לנופש או בכלל לנסיעות ארוכות בכל מקום. אנחנו מספקים אותם במחירים מעולים ונוחים שבזכותם תוכלו להצטייד במקרר האופטימלי לרכב שלכם לכל נסיעה. לכן זה משתלם לנסוע לנופש משפחתי או פשוט לעבור לגור בקרוואן או במקום אלטרנטיבי שמציע לכם חיים מרתקים יותר, לנו זה תענוג לעזור לכן להגשים חלום על חיים בטבע מבלי להתפשר על הנוחות ועל כל מה שתצטרכו לשם כך. איכות המקררים גם מבטיחה שאתן לא תצטרכו גם תיקונים וטיפול בבעיות משום שאמינות המקררים מובטחת בכל מקרה.

מקרר נייד לרכב, למה זה מלהיב כל כך?

פעם זה היה מותרות. מקרר ברכב נראה רק בסרטים על לימוזינות ועשירים גדולים שיכולים להרשות לעצמם לנסוע לנסיעות ארוכות ברחבי ארצות הברית או אירופה, כשהם מציעים ללקוחות ולאורחים שלהם יינות ומזון משובח ממקרר נייד קטן לרכב. זה היה מלהיב ואין לנו ספק שלא מעט מכן חשבו על האפשרויות גם בישראל ואיך אפשר לאמץ זאת בקלות ולעבור לחיים של מי שאוהב לנסוע ממקום למקום או לנפוש עם כל המשפחה בטבע. מתברר שזה בהחלט מתאים גם כאן. התרבות הזאת של נהגי משאיות או לימוזינות בחו”ל, הגיעה לכאן והשתלבה יפה גם בחיי המשפחה הישראלית או אצל אלה שהבינו שמקרר ברכב יכול לשרת אותם בכל הזדמנות. זה יכול להיות אפילו אם זה רק פעמיים בשנה כשיוצאים לקמפינג בצפון או בדרום. היום, אנחנו יודעים שאפשר כבר יותר מכך וזה מה שמלהיב לדעת שישלכן כל כך הרבהאפשרויות כאלה.

חופשות זולות ומגוונות יותר

נופש בחוץ, בטבע, הוא זול יותר. בישראל יש לא מעט אזורי קמפינג, אם כי הם עדיין לא רבים כל כך כמו האפשרויות לצאת לצימרים ולווילות נופש. אבל גם למי שרוצה לצאת לנופש כזה יש צורך במקרר קטן שיוכל לקחת אתו כשיוצאים לשטח או לים, או לבילוי באחד ממקורות המים הרבים שיש בישראל, כמו בעמק המעיינות, למשל. ישראל יפה ומאפשרת לנו מקומות רבים ליציאה לטיולים גם מדי שבת ולאחר שנה קשה כל כך של קורונה ובידוד וסגר אין ספק שישנהירה רבה של משפחות לנצל את זמן האיכות המשפחתי בטבע כמה שיותר וכמה שיותר נוח ונעים. מקרר נייד קטן ברכב מקל על החופשה ומספק לכם אפשרות נוספת על הצידנית המסורתית שבה מאחסנים מזון. זה לא רק לאחסון וקירור שתייה אלא גם מזון לתינוקות ולילדים וגם בכלל, מוצרים שאפשר להכין מהם ארוחה נהדרת בשטח. היום הרי אנחנו מכירים אפילו את הגלאמפינג, האשפרות לנפוש בפאר ובהדר גם בתנאי קמפינג ומיזוג וקירור הם חלק מהפינוקים שלא מתפשרים עליהם בחופשה כזאת.

כשאת מתכננת חופשה

חופשה משפחתית או זוגית או אישית מחייבת תכנון וכשיש לך מקרר נייד לרכב את לא תלוי היותר באף אחד. זה מה שיפה גם במגוון האפשרויות שלך. אם א רוצה לבשל בשטח או להביא מזון מוכן המקרר מאפשר לך את כל המנעד הרחב שבין לבין ואת יכולה לשהות בשטח ימים מבלי שתצטרכי להצטייד בכל יום. תכנון נכון של המוצרים ושל התפריט יעזור לך ליהנות מכל האפשרויות הטובות ביותר לקולינריה איכותית גם בשטח. מוצרי מזון יבשים יחד עם טריים ייתנו לך את חופש הפעולה והבחירה והחופשה תהיה הרבה יותר נעימה.

לחיות בכל מקום מבלי להתפשר

בישראל התפשט בשנים האחרונות סגנון החיים האלטרנטיבי הנהדר של חיים בקרוואנים, באוטובוסים שעברו הסבה או סתם בבקתות מבודדות בשטח. ככל שאנחנו יותר מבודדים את עצמנו אנחנו מחפשים גם את התנאים הטובים ביותר שאינם מעיקים עלינו אבל מספקיםנוחות. מקרר נייד קטן לרכב הואמקרר אידיאלי שתוכלי להתאים אותו גם לסגנון חיים כזה אם בחרת במינימליזם האופנתי והנוח כל כך. אין ספק שאנחנו עדים היום לצמצום הולך וגובר בכל פן בחיים, וזה כולל גם את הבחירה בצמצום הצריכה. מקרר קטן יותרשכזה מצוין לכל מי שרוצה להשתחרר מהתלות בכך אבל עדיין ליהנות מהתנאים האופטימליים של החיים. אין סיבה לוותר על מקרר גם בתנאי הבוטיק של האוהל או הקרוואן או הבית הזעיר אל מול נוף פראי של טבע שבחרתן לחיות או לנפוש בו. מקרר כזה מספק לכן את כלמה שאתם צריכות בכל קיבולת ובכל נפח, וגם העיצוב של המקררים יתאים לכל מקום שבו בחרתן להניח אותו.

חיי נדודים הם לא פנטזיה

גם בישראל הקטנה אפשר לנדוד ממקום למקום ועדיין להיות מצויד בכל מה שנחוץ לכן. במכונית או במשאית, בטנדר או בקרוואן הצמוד, אתן מניחות מקרר נייד קטן שמעוצב בדיוק למקרים כאלה. המקררים הקטנים יכולים לנוע מנפח ל 18 ליטרים ועד 50, אם זה מה שתרצו לשים אצלכן ברכב או בוואן. המקררים מעוצבים לפי כל צורת שימוש ופתיחה אפשרית ולכן גם מאפשרים לכם התאמה מלאה לכל רכב. יש מקררים שנפתחים כמגירה ויש אל שנפתחים כמו ארז עם מכסה הרמה ומקררים שמונחים עם דלת רגילה בדיוק כמו כל מקרר אחר. אתן יכולות לבחור מקרר קטן עם תא הקפאה קטן במקרה שתרצו להתאים מקרר למקום שבו אתן גרות, או מקרר קטן יותר לרכב שבו אתן נוסעות לחופשה. כל המקררים האלה מגיעים בעיצוב אסתטי וגימור מעולה ואיכותי, בדיוק כמו המנגנונים והמנועים האמינים של המקררים. זו הדרך הטובה ביורת להבטיח לעצמכן את החופש של החיים בדרכים.