מקררים כללי

מקרר למשרד קטן – פתרון מושלם לחסכון שלא תופס מקום

 

כשמחפשים את המקרר המושלם מחפשים לא רק שלמות טכנולוגית אלא גם עיצוב והתאמה לכל מטרה ותפקיד. חברת מקררי לנדרס מתמחה בעיקר במקררים כאלה, מקררים שאפשר לראות במקומות עבודה כמו משרדים וחברות ומקררים שמתאימים לעסקים.

בכל משרד שבו אתם צריכים מקרר לכל צורך אתם יכולים לסמוך על מסורת הייצור והשיווק של מקררי האיכות שלנו, מייצור מעולה וגימור מלוטש וייצוגי מאוד. זאת הסיבה שהמקררים שלנו מובילים בבחירה של עסקים רבים כמקררים למשרדים ולמקומות עבודה. אנחנו מציעים את הדגמים המיוחדים והנוחים ביותר שעונים על כל דרישה כזאת במשרדים ולכן גם ההיצע שלנו מגוון יותר לכל גודל של משרד. אתם יכולים למצוא אצלנו את הגיוון גם במחירים שאינו מוגבל למקררים יוקרתיים בלבד. תוכלו למצוא גם מקררים מעולים במחירים שווי לכל נפש גם למשרד הקטן ולעסק בינוני ומטה. העיקר הוא השירות והאיכות של המקררים שמשרתים אתכם בנאמנות שנים רבות.

מדוע חשוב להתאים מקרר למשרד?

בעבר זה לא היה עד כדי כך קריטי להתאים מקרר לכל עסק ומשרד בנפרד, משום שהמגוון של העסקים והמשרדים לא היה גדול. הדרישות היו סטנדרטיות והתמקדו יותר במיקום של המקרר ובתפקוד שלו מאשר בייצוגיות ובנראות שלו וגם בהתאמה מלאה לצורכי העובדים. ככל שיש יותר משרדים מגוונים שעובדים מכל מקום ובכל צורת עבודה, גם בלילות וגם ממקומות אחרים מאשר בנייני משרדים מסודרים, כך נוצר גם הצורך לחשוב על הדרישות שמותאמות להם. המקררים היום יכולים להתאים גם למשרד הביתי, גם לחללי עבודה גם לחללים מוזכרים במקומות שמיועדים לכך ולכן אפשר לקחת מקרר קטן אתכם לכל משרד שבו תעבדו ותרצו לפעול.

בחירת המקום גמישה יותר                                       

כשיש מקרר קטן מהרגיל וממה שמקובל למצוא, אתם יכולים לקחת את המקרר אתכם הביתה לפינת העבודה שלכם או למשרד הביתי שבניתם בחצר במחסן, ויהיה לכם עדיין כל מה שאתם צריכים כדי שתוכלו להישאר שם ולא לנדוד לשום מטבח כדי להצטייד או לאכול. מקררי משרד קטנים יכולים להימצא בכל מקום וזה משחרר אתכם מהצורך להכניס למשרד מקרר גדול מדי שתופס מקום ומרעיש בזמן העבודה. זהו שיקול חשוב מאוד בתכנון ובעיצוב מקררים ייעודיים לעסקים. חשובים גם הגודל של הדגם וההתאמה שלו גם למיקום ההנחה שלו כדי שלא יפריע לגשת למיכון משרדי או לארונות ולכונניות. מקרר ייעודי לעסקים כאלה מתאים גם למגבלות במיקום שלו, כדי שיוכל להיות מונח אפילו על מדף או שולחן גדול, כדי שתוכלו לגשת אליו בנוחות. מקרר משרדי קטן יכול לענות גם על הדרישה של חיסכון במקום אם הוא תלוי באוויר או מונח על מדף גבוה משום שהוא קטן מספיק כדי לתת לכם כל מה שאתם צריכים אבל מבלי לבוא על חשבון מקום שחשוב לכם כדי להניח בו עוד כיסא או כוננית.

יתרונות של מקררים בדגמים שונים מהרגיל

המקררים שמיועדים למשרדים מעוצבים היום אחרת גם משום שאנחנו חושבים על המשרד שיש היום שיכול להימצא גם אצל יזם צעיר שהשתחרר מהצבא וגם אצל מי שמתחיל קריירה שלישית לאחר שיצא לפנסיה. זה היופי בעולם המשרדים והתעסוקה היום ואנחנו מתאימים את עצמנו לכל האפשרויות. זהו היתרון הגדול של היציאה מהקופסה: הגמישות בעיצוב מקררים קטנים למשרדים מגוונים ושונים ממה שנהגנו למצוא עד היום. למעשה, משרד יכול להיות כל חלל שבו עובדים וזה יכול להיות אפילו במוסך. וככל שאנחנו מוצאים יותר דגמים כאלה אנחנו מבינים עד כמה החשיבה השתנתה בנוגע למה שאפשר לעשות עם מקרר משרדי. משרד יכול להיות גם החדר של המתבגר שלכם בבית שהקים ערוץ יוטיוב של גיימרים או החליט לעשות קריירה לפני הצבא. זה משאיר אותו שעות בתוך החדר וכדי להבטיח שלפחות ישתה ויאכל כמו שצריך אפשר לפנק אוו במקרר משרדי קטן לאות הוקרה על המאמצים שלו להיות יצירתי.

התאמה גם למגבלות בניין המשרדים שלכם

מקררים כאלה יכולים לשים בפינת המטבחון של המשרד או להציב בתוך המשרד עצמו בהתחשב בבניין המשרדים שלכם. זה ידוע שמשרדים כאלה אינם אחידים ברמת העיצוב שלהם ובתכנון המרכזי של שטחי השירות. אנחנו יכולים למצוא בנייני משרדים שבהם אין חשיבה מסודרת על מטבחונים לכל משרד ולכן יש רק אזור מרכזי אחד בסוף המסדרון שמתאים לזה. לכן, מקרר משרדי קטן עונה על הצורך שלכם להיות עצמאים ולספק לעצמכם אמצעי קירור לשתייה ולמזון. במקומות אחרים יכול להיות מטבחון אבל עדיין תרצו לוודא שגם אצלכם בחדר אתם שומרים את מה שחשוב לכם מבלי שאחרים ייקחו או כדי שתוכלו להציע כיבוד לאורחים וללקוחות שבאים אליכם למשרד. הנוחות שבעצמאות היא השיקול הכי חשוב בבחירת מקרר כזה למשרד. אם יורשה לדבר על כך לרגע, מקרר משרדי פרטי שלכם בחדר מונע גם את המריבות עם עובדים או דיירים אחרים בקומת המשרדים על מוצרי מזון ומצרכים שנעלמים בקביעות וגורמים לעגמת נפש ולאיבה. במילים אחרות, לא יגנבו לכם שום דבר אם המקרר יוצב בחדר שלכם ולא תשתמשו במקרר הגדול שמיועד לשאר העובדים. גם במקום עבודה חשוב לשמור על שלום בית.

נוחות התחזוקה והניקיון בלי פשרות

מקררים קטנים הם חיסכון לא רק במקום אלא גם בעלויות ובניקיון. במקום לקנות מקרר גדול שאינכם צריכים באמת והוא לא חסכוני בעלויות צריכת החשמל וגם דורש מכם התעסקות רבה מדי בניקיון ובתחזוקה, מקרר קטן כזה פוטר אתכם מתשלום חשבון חשמל גבוה מדי וגם חוסך מכם טרחה שבניקיון. יש לכם כל מה שאתם צריכים ותו לא. אינכם צריכים גם להחזיק מקרר בשביל כל הקומה או המשרד אלא רק אתם בחדר שבו אתם עובדים וזה מאפשר חופש מניקיונות ומתחזוקה.