מקררים כללי

למשרד, לרכב או לחדר השינה: מקררים קטנים לכל מטרה ושימוש

מקרר למשרד ולבית

ישנן סיבות רבות למה כדאי, במקרים מסוימים, להעדיף מקרר קטן על פני מקרר גדול. חדר מרוחק בבית, דירת רווקים, מקרר לרכב שישדרג את חוויית הקמפינג, מקרר למשרד שישחרר אתכם מריצות הלוך חזור למטבח, ועוד ועוד. ההבדלים בין סוגי המקררים הקטנים והשימושים השונים. המדריך המלא

ישנם מקרים רבים בהם מקרר גדול וסטנדרטי אינו מתאים – גודל החלל, התקציב או מטרת השימוש אינם תומכים ברכישת או בהצבת מקרר. בסיטואציות רבות, מקררים קטנים מסוגים שונים יענו בדיוק למטרה, במיוחד כאשר הם מיוצרים כיום בהתאם למטרות ספציפיות.

מהם היתרונות של מקרר קטן על פני מקרר סטנדרטי וגדול?

ראשית, לפני שמחליטים האם לרכוש מקרר קטן או גדול, יש לעמוד על ההבדלים, היתרונות והחסרונות שבכל סוג מקרר. היתרונות המובהקים שבמקרר קטן מתבטאים קודם כל בגודל הקומפקטי שיכול בקלות להשתלב בכל חדר וחלל, כל עוד יש חיבור לחשמל בסביבה, נישה קטנה שניתן למקמו בה, מרווח קל בין גב המקרר לקיר שמאחוריו, ומספיק מקום לפתיחת הדלת. יתרון נוסף הקשור לגודלו הקטן של המקרר, הוא באפשרות לנייד אותו בקלות ואין צורך להתחייב על נקודה אחת בה יוצב לאורך שנים. ניתן לשנעו ממקום למקום בכל רכב סטנדרטי, ומשקלו הקל מאפשר להרימו בקלות, ללא צורך בשירותי הובלה כלשהם. 

יתרון נוסף ומשמעותי טמון במחיריהם הנמוכים יחסית של המקררים הקטנים.ביחס למקרר גדול, המצריך תקציב של אלפי שקלים ויותר, כשמדובר במקרר קטן ההוצאה היא זניחה ויכולה להסתכם במאות שקלים בלבד. עוד נתון שיתבטא בהפחתת ההוצאה הכספית, הוא צריכת החשמל הנמוכה של המקררים קטנים, בוודאי כשמשווים למקררים סטנדרטיים. במקרים רבים אנו מחזיקים במקרר גדול, כשלמעשה תכולתו דלה ובקושי מנצלת רבע מהקיבולת שלו, למשל בדירות רווקים, שמחזיקים קרטון חלב וכמה בקבוקי בירה, וכך יוצא שאנחנו משלמים על צריכת החשמל הגדולה לשווא.

לכל מטרה ולכל חלל: כמה סוגי מקררים קטנים שכדאי להכיר

ישנם מקרים רבים בהם מתאים במיוחד להעדיף מקרר קטן על פני מקרר גדול, או שאין בהם בכלל אפשרות של שימוש במקרר גדול.
הנה כמה סוגי מקררים קטנים שיוצרו במיוחד לשרת מטרה ספציפית:

מקרר קטן לרכב – מושלם לעונת האביב והקמפינג

במהלך השנה האחרונה, נסגרו השמיים והטיסות הוקפאו, מה שהביא את רובנו לגלות כמה כיף לטייל בארץ, ובמיוחד לצאת לטיולי קמפינג הכוללים הכנת ארוחות ולינה בשטח. לאלו המעוניינים לקחת את החווייה הזאת צעד אחד קדימה וליהנות מארוחות גורמה של ממש בטבע, כדאי לשקול רכישה של מקרר קטן לרכב. מדובר במקרר המשתלב בקלות בסוגי רכבים שונים, ומאפשר לכם לקחת איתכם כל מצרך, לרבות מוצרי חלב, ביצים ובשרים לשטח, מבלי לדאוג שאלו יתקלקלו בדיוק כשתרצו לעשות בהם שימוש. גם קרח הוא מצרך שימושי בטיולי שטח, ואין כמו לשתות משהו קר בלבד מדבר.

 מקרר קטן למשרד – בין אם אתם עובדים מהבית או ממקום אחר

עידן הקורונה שינה סדרי עולם מבחינת המיקום ממנו אנחנו עובדים. רובנו נשלחנו לעבוד מהבית, מה שגרם להקמת משרדים ביתיים או להשכרה של חלל שישמש אותנו כמשרד פרטי, בו נוכל ליהנות משקט ומפרודוקטיביות אופטימלית. במקרים כאלה, מקרר קטן למשרד יכול להיות שימושי ביותר, ולשרת אתכם לצורך קירור מצרכים בסיסיים כמו חלב, יוגורטים וקרח. החזקה של מקרר כזה תייתר את הצורך לצאת שוב ושוב מהמשרד ולפגוע בשטף העבודה, הקשב והריכוז, שהם כה חמקמקים בימים אלו. מקררים קטנים מגיעים בשלל גדלים, ויש כאלו שניתן לשלב במשרד ממש כמגירה, או מעל ארונית פנויה שאתם מחזיקים בו. מדובר בפריט קטן שמחולל שינוי גדול בנוחות שלכם במהלך יום העבודה.

מקרר קטן לחדר – פתרון נפלא לדירת שותפים או לחדר מרוחק בבית

כאמור, הקורונה שינתה סדרי עולם לגבי האופן בו אנחנו מתנהלים בבית, ובמשפחות רבות השתנה הרכב החדרים, כאשר כולנו נמצאים בבית וכולנו זקוקים לפרטיות. חדר הממוקם רחוק מהמטבח, למשל במפלס העליון של הבית, יכול לשמש כחדר עבודה, חדר משחקים או חדר ללימודים בזום. במקרה כזה, שילוב של מקרר קטן לחדר יכול להוות שדרוג רציני ולשחרר אתכם מהצורך לגשת למטבח בכל עת שמתחשק לכם משהו לנשנש או לשתות. כאמור, כל גיחה כזו יכולה לפגוע בקשב וברצף העבודה או הלימודים, ומקרר כזה בחדר יכול לפתור את העניין בקלות ובנוחות מירבית. גם בדירות שותפים, במיוחד כאשר אין חלל משותף כמו סלון והחדרים האישיים גדולים, מקרר קטן בחדר יכול להפוך את החדר שלכם ליחידה פרטית של ממש, ולצמצם את החיכוך עם השותפים. כמו כן, דירות שותפים לרוב מתאפיינות בדיירים רווקים וצעירים, שלא נמצאים הרבה בבית, ולכן החזקה של מקרר גדול וריק, תהיה כאמור כרוכה בהוצאה מיותרת, שתתבטא בחשבונות החשמל שלכם.

מקרר יין – לקחת את האהבה ליין צעד חשוב קדימה

אם גם אתם חשים שהאהבה שלכם ליינות משובחים הולכת ומתעצמת, והתחלתם להשקיע בבקבוקים איכותיים ואנינים במיוחד, כדאי להכיר את האופציה של אחסון הבקבוקים במקרר יין ייעוד. מקררי היינות מעניקים ליינות שהשקעתם בהם את מיטב כספכם, את תנאי האחסון האופטימליים. הדבר מתבטא בטמפרטורה מדויקת, חושך רצוי, רמת לחות מתאימה ומינימום תנודות. כל אלו ישמרו היטב על היין, ויביאו אותו לרמת שלמות בעת המזיגה והלגימה. כמו כן, מקרר יין הוא פריט אלגנטי ומעוצב, שיכול לשדרג כל חלל בו הוא מוצב ולהוסיף המון סטייל וטעם טוב. חג הפסח הוא תזמון מצוין להתחדש במקרר יין, למלא אותו ביינות טובים ולהגיש לאורחים שלכם או ליהנות בכל ערב פנוי בעצמכם, מיין המוגש בטמפרטורה מושלמת.